Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Transport Uppsala/Stockholm – Göteborg

• Transport Uppsala/Stockholm – Göteborg

Publicerad av jesse på 18 augusti, 2010 vid 13:23

Hej!

Jag är på G att sälja en bräda till en kille i Göteborg. Finns det någon här som kommer åka från Stockholmsområdet och ner till Göteborg inom den närmsta veckan? Det är en billig bräda så man vill ju inte att frakten ska kosta 600 spänn.

/ Jens?

jesse svarade 14 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • claes6

Medlem
    20 augusti, 2010 vid 13:44

Inte den närmsta veckan, men har du inte fått iväg den innan helgen 3-5 september kan jag ta med den när jag åker ner till Varberg om du vill.

• jesse

Medlem
    23 augusti, 2010 vid 21:03

Ok, tack för det men det har löst sig på annat sätt!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Transport Uppsala/Stockholm – Göteborg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.