Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Transporter Vabg-(Gbg)-Sthlm!

• Transporter Vabg-(Gbg)-Sthlm!

Publicerad av surfslusken på 8 augusti, 2005 vid 15:18

Har märkt att det verkar finnas ett visst behov av transporter av både surfprylar och surfare kors o tvärs i landet, och eftersom jag åker ganska (väldigt) frekvent mellan Varberg o Stockholm nu på sommaren så finns det oftast kapacitet över, iaf fall för prylar. Åker ca 1gg/veckan iaf, så hör av er om ni behöver skicka/åka så kollar vi om de går att ordna.

Nästa avgång från Varberg till Stockholm blir närmaste dagarna, beroende på vinden, åter resan blir förmodligen på söndag denna vecka.

Sammordna transporterna och spar på miljön! (och hjälp mej att hålla ner mitt bränsle konto, den har skenat iväg laugh.gif laugh.gif)

irieman svarade 19 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • krullo

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 16:22

Jag skulle gärna skicka med ett segel från Gbg till Stockholm inom de närmasta veckorna. Helst så snart som möjligt, så om du kan ta med redan denna vecka så vore det ju asbra! Har du något nummer man kan ringa?

• adde

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 10:24

Någon som har vägarna förbi götet och kör ned till Malmö?
    Resan kan även påbörjas i Halmstad i början på nästa vecka.

Jag pyntar lite bensin om du tar med ett segel!

0736-221833

/adde

• endy

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 11:03

Jag ska till gbg på fredag, hem lördag men vet inte om det hjälper dig?

• adde

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 11:06

Nä, jag kan få det till halmstad men inte från halmstad till malmö laugh.gif

• endy

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 11:09

Ska även ner till malmö men det blir nog innan fredag dock tongue.gif

• surfslusken

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 11:18

Verkar helt klart att efterfrågan på transporter av surfprylar över landet är stort. Är ju otroligt bra om vi kan lösa dessa genom att fylla ledig kapacitet i alla våra surfmobiler som vi vet av verkar ett gäng mil kors o tvärs i landet. Dessa mil börjar ju kännas i budgeten nu när t o m dieseln ligger stadigt över tian per liter. Och visst är det bra om vi kan hålla våra surt förvärvda slantar inom surfkollektivet!

Nu snackar jag iväg som vanligt, kommer nog o bli i klass med Jesper B när jag kommer upp i hans ålder smirk.gif

Jo, detjag vill ha sagt är att det MÅSTE fixas ett “Transport/frakt” forum här på konfen NU!

• irieman

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 11:48

Ila, jag skickar gärna med en bräda från Sthlm till Varberg som jag tänkte Uffe skulle få laga. Det är en JP Freestyle 103. Nosen lite spräckt, kastfall.

Irie Man

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Transporter Vabg-(Gbg)-Sthlm!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.