Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Transportskada från Keppler!!

• werner

Medlem
    2 april, 2004 vid 06:41

Hallo Jungs!

Ihr denkt nur an Kaufen. Immer kaufen, kaufen und wieder kaufen… Das geld muss weg!!!

Ich hab was wichtiges im Leben gelernt: All times hang loose! …nie vergessen!

• lars_k

Medlem
    2 april, 2004 vid 07:20

Ausgezeichnet! =)

• freerider_swe

Medlem
    2 april, 2004 vid 08:35

jaaa…stimmt sehr gut

• watertouch

Medlem
    2 april, 2004 vid 09:11

fanatic e-ray 130, €600 inkl frakt.

• lars_k

Medlem
    2 april, 2004 vid 09:16

Köpte nyligen:
    AHD Attitude wave 55 599E
    Fanatic Boardbag 8mm 49E
    Frakt 79E
    Insurance 9E

• watertouch

Medlem
    2 april, 2004 vid 09:19

Hur var boardbagen?

• lars_k

Medlem
    2 april, 2004 vid 09:27

Den var riktigt bra, seriöst sydd och bra material. Jag bad honom leta upp en bag som passar brädan perfekt. Det gör den. =)

• anonym-anvandare

Medlem
    2 april, 2004 vid 10:12

Jag har betalt 80 Euro för bräda från Tyskland.
    företaget är Lonasport och Greencarrier (Transport) i Sverige. Brädan var skadat. Jag ¨får hele skadan betalt (ny bräda) Skillnad i transportkostnad kan ev. vara butikens försäkringssumma. Från början sa Greencarrier och posten att jag enbart fick 80 kr/kg, bräda. Lona sport skickade mig ett trevligt brev med att allt är lugnt, allt ordnar sig. skall få brädan idag. Vid köp av brädor, fråga skriftligt om den är totalt frakt försäkrad.
    JJ.

• draaaag_eller

Medlem
    2 april, 2004 vid 10:33

Det finns en massa bra tips i denna tråden, kanske läge att lägga den som favorit så man inte glömmer bort den sen när man ska beställa en bräda såsmåningom?

• watertouch

Medlem
    2 april, 2004 vid 10:45

Hm, skit oxå, skulle tatt en sån oxå då ju..

• lars_k

Medlem
    2 april, 2004 vid 11:23

Maila honom och säj att du “glömde” att beställa en boardbag när du köpte bräda. Kanske han är sjysst och skickar en med reducerad frakt…

• matsb

Medlem
    2 april, 2004 vid 12:29

Svar till:

[/ QUOTE ]

Du skulle ha lyssnat på mina visdoms ord….. grin.gif & min livserfarenhet…ha ha
    Du får “lobba” lite med Lasse & Anders….hmmm? skulle inte jag behöva ett nytt segel till …… confused.gif

Rocka på Oskar
    mats

• watertouch

Medlem
    2 april, 2004 vid 13:49

Du är så vis så! Största anledningen till att jag skippade den var att dom dingar jag lyckas sätta på brädan aldrig har uppkommit i ett fall då en bag skulle hjälpa, t.ex. när man ska i eller ur vattnet. Men den dagen jag tappar plankan i gatan, då vill jag nog ha bagen.. smile.gif

• matsb

Medlem
    2 april, 2004 vid 13:58

Svar till:

[/ QUOTE ]

Kan bara instämma…. smirk.gif
    Ska nog ta och kalla mig kloker eller avd säger du O?

Men det kommer ju fler leveranser snart grin.gif

mrKloker… confused.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Transportskada från Keppler!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.