Senaste nytt Forums Vågsurfing Transworf Surf XBOX

• eriksson

Member
    6 januari, 2003 at 21:49

Hehe!…ja man bli ganska fast smile.gif
    grymt kul att spela många på stor tv smile.gif

• skywalker

Member
    6 januari, 2003 at 23:49

Finns det någon motsvarighet till PC ? Har ju “bara” det frown.gif
    Det närmaste jag är idag är snowboard och skateboard med t.ex Tony Hawk 3.

Synd att det inte finns vindsurfingspel. Kommer ihåg att jag hade ett på min C64 cool.gif, där man skulle åka slalom tror jag. Kom aldrig på hur man styrade eller fick fart, så det blev ett ganska kort projekt.

• eriksson

Member
    7 januari, 2003 at 09:46

Skullle vara kul med Vindsurfing spel.Jaa. Har ju Windsurfing Wily smile.gif ..
    Tro inte att de finns nå surfing spel till pc!inte vad jag vet iaf. crazy.gif

• styret

Member
    7 januari, 2003 at 20:18

Det finns ju program osm översätter PS spel till pc men dom laggar som gamla jag tänker inte ens nämna det.

Fast windsurfingspel tror inte jag är lika kul, eller man kan nog itne få nån vidare realism, som en framåtloop. hur pass många märkliga komandon skulle man inte behöva ge för att få det att funka.

På tal om spel. Är det nån som har spelat 1080 snowboarding till n64? isåfall, hur får man fram dom sissta tricken, typ pandatwist och sånt. börjar bli lite tråkigt nu när man sätter 1080 som en sportkeps.

• eriksson

Member
    7 januari, 2003 at 20:44

Jag spelat 1080 nångång men jag kan ingenting smile.gif
    Jag tro de skulle vara skit kul me Windsurfing spel laugh.gif

• anonym-anvandare

Member
    7 januari, 2003 at 21:27

Ja har aldrig lyckats få fram pandatweaken men en kompis vet hur man gör. Först måste du vinna pandagubben på nått sätt å sen e de massa jobbiga koder å grejer som ja inte har en aning om.

…………………………………….

RING SÅ SEGLAR VI…

• tabi

Member
    10 januari, 2003 at 19:10

jag tycker oxå det skulle äga med ett Windsurfing spel, men som sagt, galet svårt att få den rätta känslan! men de lyckades bra i Transworld tycker jag, så det borde ju funka till Windsurfing oxå…!

Är det sjystare waves desto längre man kommer, hade bara 3 banor..! är det värt att kör lite championship och komma längre eller e det typ samma skit..?
    Har spelat 1080 men kan inte hjälpa till tyvärr….

• tabi

Member
    11 januari, 2003 at 10:19

jag ska åka och köpa det till PS2 nu…! Får se om det är lika bra som på XBOX!!! cool.gif

• anders_hoffman

Member
    11 januari, 2003 at 16:05

Jag kan tänka mig att man måste göra en specialkontroll om man ska göra ett ws-spel. Visst kan man göra som så att en knapp motsvarar framåt osv. Men då blir d ju inge svårt. Man måste nog forska rätt mycket för att få fram ett grymt windsurfingspel, som verkligen återger den riktiga känslan!

/Anders

• eriksson

Member
    11 januari, 2003 at 17:10

jo de är lite drygt att man bara har 3 banor!tycker de är så jävla svårt att vinna på typ tävlig!..förstår inte ett skit!?! smile.gif

• tabi

Member
    12 januari, 2003 at 10:48

Fan va jag lirade igår asså!! Svinkul ju!!
    Jag har typ 5 eller 6 banor nu, det va lite svårt i början att komma igång men satsar man på feta combos ramlar ju poängen in ju, jag fick 50000 på en våg! hehe..! det va sweet! Det va på tävling oxå så då fick man duktigt med poäng! rekordet på ett heat är 70000!
    Jag tyhckte det va lättare på PS2, men det är nog för jag är van min den kontrollen och inte en enorm XBOX kontroll….!
    har kommit till nån jävla bana där man ska hoppa igen “bunkers”, har du kommit dit..? HELT JÄVLA OMÖJLIGT!! fy faen…..! Ska till pappa ikväll, skojar ni jag ska lira då eller..? SWEEEET!!!

/Tcool.gifbbe

• eriksson

Member
    12 januari, 2003 at 19:44

Jag har inte kommit nå långt alls!!….har inte ens klarat en nå ny bana! frown.gif jag sitter och vålds spelar dom 3 som man börjar med!! smile.gif skulle behöva lite nya snart!

• tabi

Member
    9 februari, 2003 at 12:58

lägg av!! klart du ska lira protour så du får lite roligare banor…! det finns ruggigt feta, typ pipeline på Hawaii! dom vågorna är inte att leka med asså…! jävligt feta!!
    Det är ju inte svårt att köra på touren, den e ju bara skitgrejor i början liksom!

• eriksson

Member
    10 februari, 2003 at 21:12

Hehe!…jag få fan ge mej ut på de!! smile.gif
    har blivit så less varenda gång för de går åt hel**te !
    men nu när att du säger att de inte så svårt!! måste jag ju spela de smile.gif

Page 2 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Transworf Surf XBOX

You must be logged in to create new discussions.