Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Trasig förlängare?

• svenne

Medlem
    20 juni, 2011 vid 13:14
  • hakuna

Medlem
    21 juni, 2011 vid 07:44

Nope, har varit runt på flera segelaffärer i Göteborg och de flesta surfaffärerna i Sverige, men den verkar inte finnas löst. 🙁

• swe-496

Medlem
    21 juni, 2011 vid 08:35

Som sagt. köp en ny förlängare;)

• svenne

Medlem
    21 juni, 2011 vid 09:17

Antingen bygger du dit en annan eller gör som föregående talare. Att hitta en likadan lär du nog inte lyckas med.

• hakuna

Medlem
    21 juni, 2011 vid 09:37

Jaaaaa, jag kan köpa en ny, men det känns onödigt att lägga några hundra när en cleat för en tjuga räcker. 🙂

Jag har två stycken förlängare hemma som har den typen av cleat, tror det är Local spirit resp. Vindsurfing.se

• svenne

Medlem
    21 juni, 2011 vid 10:49
    hakuna;659785 wrote:
    Jaaaaa, jag kan köpa en ny, men det känns onödigt att lägga några hundra när en cleat för en tjuga räcker. 🙂

Jag har två stycken förlängare hemma som har den typen av cleat, tror det är Local spirit resp. Vindsurfing.se

Spelar ingen roll om du så hittar fem olika förlängare. Du hittar fortfarande inte ett löst cleat.

• jr555se

Medlem
    21 juni, 2011 vid 20:08

de kan inte ha ngt sånt i nån båtaffär? lite väl liten tamp för båt kanske iofs…(Dessutom skrev du ju segelaffär, kanske ingick båt affär där)

• elefanten

Medlem
    21 juni, 2011 vid 20:56

Zzzzz…

• hakuna

Medlem
    22 juni, 2011 vid 06:55

Tänk vilka tråkiga trådar vi håller liv i när det inte blåser!

Ja, det är båt/marin-affärer jag kollat med.

• htn

Medlem
    22 juni, 2011 vid 19:42

Inget här som passar?
    http://www.clamcleat.com/cleats/pictorial_index.asp

Cl 712?

Online-Shop finns.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Trasig förlängare?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.