Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Trasiga kol master 2m+

• Trasiga kol master 2m+

Publicerad av bronken på 1 mars, 2011 vid 22:00

Någon som har trasiga gamla master att skänka bort till ett ”lightweight koj bygge”

Har en polare som kappseglar båt och han vill försöka bygga 2st kojjer i sin A35:a och han vill föröka göra dom lätta men starka, han pratade om att använda kolfiber och jag som vindsurfare föreslog då att ta gamla master som är av fast fortfarande 2m+. Han tyckte det lät intresant och vill försöka.

Om någon har några att skänka till projektet som inte används så maila gärna mig på ujentler@gmail.com

Jag finns i Stockholms områdret så om ni bor långt bort så är det nog bara besvärligt att ordna.
    Tack för svar
    / Uffe

bronken svarade 14 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Trasiga kol master 2m+

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.