Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Träslövsläge!
-
Träslövsläge!
Publicerad av svinet på 20 september, 2004 vid 20:30Var i Träslövsläge i förra Onsdagen och idag! Fasen vad goa vågor för att vara i Sverige! Konstigt att det inte är så många som är där ute o kör? Var stack resten av folket?
/Msvinet svarade 20 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Tog du nåra bilder?
Hur stor bräda körde du, den vågen är väl ganska slö? -
Tja, nä tog inga bilder! Körde bara.
Jag kör med en 7,6 :a
Nja det var väl inte som vid stenudden efter vad man spanat in på filmen, men helt klart ok vågor. Fick typ minst 200 m rides. Vart var ni? -
Fan vad tungt! Jag brukar surfa en del själv, men skulle gärna haka på folk! Kan ju inte så många spots här.
Är ni många som brukar dra ut? -
Jobba imorrn igen..
Fattar inte hur folk har tid att dra ut jämt, missat surfet så många gånger nu…
Vart bär det av?/Lars
-
Tackar, bidde ju 25 igår! Firade det med ett fett vågsurf nere i läget…
Var du ute adde? -
Svar till:
Jobba imorrn igen..
Fattar inte hur folk har tid att dra ut jämt, missat surfet så många gånger nu…
Vart bär det av?/Lars
[/ QUOTE ]
Jag jobbar som it-konsult=bestäm din arbetstid själv
Haka på nästa gång, idag var det asbra! -
Måste varit en bra födelsedag med surf..
Var du ensam? bilder? Mkt vindsurfare eller var det för mkt väst?/Lars
-
Var i Klittmöller Torsdag till Söndag, 100% segling, 100% bastu, 100% bubbelpool, 100% swimmingpool, 5.6% öl och 40% sprit .
/adde
-
Låter fett adde! Skulle varit med!! Men nu drar vi ju den här helgen ist.
Dagen efter födelsedagen dvs igår var kanon. Ett par vindsurfare ute på kvällen. Annars blev vi väl 5 st surfare som körde hårt -
Hade varit kul att hänga på denna helgen också, men det funkar inte. Vi hade en grym stuga med bubbelpool och swimingpool. Gjorde mina första framåtloopförsök!
Hur var De/Vision då?
Notera att from 30/9 är sjön inte tillåten att surfa på!!!
-
Devision var skitgrymma Sjön hm varför inte, skall fåglarna para sig med bonden?
-
Tydligen skall bonden plöja upp parkeringen och odla potatis, han var trött på alla kitare som fastnade i elstängslet.
Logga in för att svara.