Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Travel story Kap Verde

• lelleee

Medlem
    5 december, 2008 vid 17:59

nice. Vi drar på måndag 🙂

• hildingdude

Medlem
    5 december, 2008 vid 18:34

Det är riktigt bra prognos för nästa vecka ha de guld! Hälsa kidsen på kitebeach från Nobile duden

• lelleee

Medlem
    5 december, 2008 vid 19:00

jää, det ska jag. Va ni inte å kika i ponta preta?

• sourra

Medlem
    5 december, 2008 vid 19:28

Gött Anton. Nu gäller det bara att klippa ihop filmen och låta bli att visa den innan festivalen =)

• hildingdude

Medlem
    5 december, 2008 vid 19:56

jag har inte för mycket film eftersom ingen filmade mig. men bra lifestyle pics! de kommer med lite snökite till festivalen med!

• sourra

Medlem
    5 december, 2008 vid 19:58

Ok, det får duga. Det är ju så onödigt om du ska köra stort utan att nån filmar =)

• hengo

Medlem
    6 december, 2008 vid 05:05

vaar du ej på punta preta? vore finfint med fler uttalanden om den sspoten!!

• gonzo

Medlem
    6 december, 2008 vid 08:11

det e grymt i punta preta plattvatten och FETA vågor på samma ställe enda nackdelen är att det e ren offshore men man får hoppas att inte skiter sig.
    finns rescubåt vid hotellet jämte men dom e lite sega så någon polare måste in å säga till dom.
    men ska man köra i det fetaste bryten så e det gott med offshore för skulle det börja gå åt helvete så hoppar man bara sen så e det bara at ta nästa våg
    där det bryter som mest vill man inte bli spolad för det e grunt och vassa rev bara
    när funderar du på att dra? jag sticker nog dit i jan-feb tror jag i två veckor

• christian12345

Medlem
    6 december, 2008 vid 09:12
    gonzo;519793 wrote:
    [..] finns rescubåt vid hotellet jämte men dom e lite sega så någon polare måste in å säga till dom.[..]

Det är nog best case scenario!

Jag var tyvärr inte med precis när det hände men en som vi bodde i samma hus som, Giorgi från Spanien, blev utspolad till havs. Båten vid hotellet funkade inte, varenda fiskare var ute med sin båt (plus att de enligt utsago är ganska trötta på att hämta kitare) och det enda de kunde få tag i var Joshs jetski som inte hade varken olja eller filter. Plus att de var tvungna att ta sig upp till Angulos surf såklart. Men efter att de hade varit och köpt reservdelar och reparerat jetskin kunde de åka efter Giorgi som började bli lite ledsen vid det laget för han hade drivit i flera timmar, inte sett land på ett bra tag och dessutom börjat fundera över hur många, stora och hungriga fiskar som simmade runt under honom… Har för mig att han var på väg i riktning mot Eldslandet.

• gonzo

Medlem
    6 december, 2008 vid 09:58

det funka när vi va där dom hämta kusinen i vart fall. men dom e nog inte riktigt att lita på. men försäkra utrustningen å släpp sen simma in å efter det kan man ju höra med någon båt om dom vill åka ut å hämta skiten

• lelleee

Medlem
    6 december, 2008 vid 10:10

binda fast i närmsta fisk då eller? 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Travel story Kap Verde

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.