Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Travelbag!?
-
Travelbag!?
Publicerad av eklov på 21 juni, 2005 vid 18:25någon som har tips på en bra travelbag? var kan man inhandla denna?
/peter
lasse62 svarade 19 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Menar du en du skall flyga med? Köp en Golftravelbag på typ Dormy, ca 600-1200 spänn. Ta med brädan så du vet att den passar. Jag har en som tar tre drakar två våtdräkter + allt annat
-
Annars kan jag rekommendera Maui Magics Mystic Kite bag, mkt lätt och smidig att ha med sig går i 3 drakar, våtdräkt bräda, rubbet men ser ändå ut som en stor väska.
-
jag har ett golfbagsöverdrag som funkar klockrent, fick det för 300… om du ska ha nått större så se till o få bagen med hjul, annars blir det sletet jobbigt o bära på i längden.
-
Har modellen global combo från Pro-limit hemma i 150 cm.
Törs lova utan att sett alla att det med säkerhet är en av de finaste på marknaden.Mängder med finesser,grymt välsydd och kraftig. Rymmer minst 2 kiter med all kring utrustning och 2 brädor, om du tar av fenor och stroppar.”Bakstraps” för att bära på ryggen eller axelrem och mycke mer, kan skicka bilder.
Pris 890 sek + fraktMvh Peter
Långens kite & badtunnor
070-3993027
langens-kite@umea.com -
Jag kan fixa bra pris på denna om du är intresserad?
http://www.swell.se/show_product.jsp?id=64
Mvh Patrik -
Tips!!
Kolla vad den väger, min var tung som fan, en liten surprise när den kom efter beställning.
Logga in för att svara.