• eddie

Medlem
    21 juni, 2005 vid 18:34

Menar du en du skall flyga med? Köp en Golftravelbag på typ Dormy, ca 600-1200 spänn. Ta med brädan så du vet att den passar. Jag har en som tar tre drakar två våtdräkter + allt annat

• biorno

Medlem
    21 juni, 2005 vid 19:23

Annars kan jag rekommendera Maui Magics Mystic Kite bag, mkt lätt och smidig att ha med sig går i 3 drakar, våtdräkt bräda, rubbet men ser ändå ut som en stor väska.

• mav

Medlem
    21 juni, 2005 vid 20:48

jag har ett golfbagsöverdrag som funkar klockrent, fick det för 300… om du ska ha nått större så se till o få bagen med hjul, annars blir det sletet jobbigt o bära på i längden.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2005 vid 21:15

Har modellen global combo från Pro-limit hemma i 150 cm.
    Törs lova utan att sett alla att det med säkerhet är en av de finaste på marknaden.Mängder med finesser,grymt välsydd och kraftig. Rymmer minst 2 kiter med all kring utrustning och 2 brädor, om du tar av fenor och stroppar.”Bakstraps” för att bära på ryggen eller axelrem och mycke mer, kan skicka bilder.
    Pris 890 sek + frakt

Mvh Peter
    Långens kite & badtunnor
    070-3993027
    langens-kite@umea.com

• patrikol

Medlem
    22 juni, 2005 vid 05:15

Jag kan fixa bra pris på denna om du är intresserad?
    http://www.swell.se/show_product.jsp?id=64
    Mvh Patrik

• lasse62

Medlem
    24 juni, 2005 vid 05:04

Tips!!
    Kolla vad den väger, min var tung som fan, en liten surprise när den kom efter beställning.
    mad.gif mad.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA