-
travelbag sökes
nån som har en schysst kite travelbag till salu?
minst 2 kites, bräda och våtdräkt ska platsa i den. en “golf” logo på bagen är ju inte heller fel.
bor i malmö.jens
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › travelbag sökes
nån som har en schysst kite travelbag till salu?
minst 2 kites, bräda och våtdräkt ska platsa i den. en “golf” logo på bagen är ju inte heller fel.
bor i malmö.
jens
Jag tog min farsas golfväska när jag åkte till SA senast. Tror han hade köpt den i Eslövs golfklubbs shop. Jag tog med bräda, 2 kites, bom, våtdräkt, sele och pump. Det hade fått plats lite till i den. Den har hjul också så de e bara att rulla runt den.
Det mest positiva var att det kostade gratis att ta den med hela vägen till Durban.
Har denna fast förra årets modell till salu
http://www.northkites.com/public/content/e135/e406/e650/e791/informationen/index_ger.html
Kolla in Stadiums 4D-golfbag. Kostar 600 riksdaler och rymmer en bräda som är 133 cm lång eller mindre och tre kites med lätthet.
Mike Blomvall has an Unused Cabrhina bag for sale, you will probably get it cheap as he isnt using it not he is sponsored by the MYSTIC
dormy på svågertorp säljer en där allt får plats i, gjuten som fan. 400:- med hjul o hela kittet
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › travelbag sökes
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.