Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Travel/board-bag köpes
-
Travel/board-bag köpes
Publicerad av norrman på 23 september, 2008 vid 18:44är i behov av en travelbag eller liknande.. Görna så att all utrustning får plats men gör inget om det bara e för brädan..
/ Norrman
norrman svarade 16 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
har en mystic ”golfbag” 135cm lång. får plats med bräda o kites o lite till .
ge mig bud -
Och jag behöver en boardbag till ett lättvindsmonster!
Nån som har något som passar en bräda på ca 145 x 47 cm.
Bara en vanlig boardbag, ingen travel.
-
surfmc;502036 wrote:Och jag behöver en boardbag till ett lättvindsmonster!
Nån som har något som passar en bräda på ca 145 x 47 cm.
Bara en vanlig boardbag, ingen travel.
tjena, skaffade just en ny boardbag, så har en sånhär över om du är intresserad!
http://www.fahlensurf.se/v4/product_info.php?products_id=706&osCsid=8119e2010fab02960449250f1cd0c58d
köpte den i juni typ, det är den kortare varianten som går att förlänga till 155cm
-
Luuddee;502033 wrote:har en mystic ”golfbag” 135cm lång. får plats med bräda o kites o lite till .
ge mig budvet inte vad den kan va värd? 400?
-
@hektor 502039 wrote:
tjena, skaffade just en ny boardbag, så har en sånhär över om du är intresserad!
http://www.fahlensurf.se/v4/product_info.php?products_id=706&osCsid=8119e2010fab02960449250f1cd0c58d
köpte den i juni typ, det är den kortare varianten som går att förlänga till 155cm
Sån har jag en, om det är samma som min så blir den för smal, brädan är 145 * 47 cm så den går nog inte i den va?
-
hektor;502039 wrote:tjena, skaffade just en ny boardbag, så har en sånhär över om du är intresserad!
Jag kan handla den av dig annars hektor =)
-
SurfMC: ok, ja det kan nog stämma, har den inte med mig så kan inte kontrollmäta tyvärr. Har haft min 133×39 bräda i utan problem… kan kanske bli tajt
Norrman: absolut, men får plocka med den ner nästa gång isf
Har fått lov att stanna i gbg nästa vecka (och surfa i varberg), så om du inte har skaffat nån veckan därpå så kan jag plocka med den ner! Om du inte ska upp och kolla på tävlingarna i helgen dvs!!
-
hektor;502088 wrote:SurfMC: ok, ja det kan nog stämma, har den inte med mig så kan inte kontrollmäta tyvärr. Har haft min 133×39 bräda i utan problem… kan kanske bli tajt
Norrman: absolut, men får plocka med den ner nästa gång isf
Har fått lov att stanna i gbg nästa vecka (och surfa i varberg), så om du inte har skaffat nån veckan därpå så kan jag plocka med den ner! Om du inte ska upp och kolla på tävlingarna i helgen dvs!!
när ska du upp då? Jag hade behövt nåt till brädan tills på söndag.. sen åker jag till egypt
-
ahh… drar till göteborg på fredag… sen ner hit igen 5-6/10
så det är till att haka på till varberg – västliga vindar utlovas -
hektor;502100 wrote:ahh… drar till göteborg på fredag… sen ner hit igen 5-6/10
så det är till att haka på till varberg – västliga vindar utlovasokey, nja det får bli till att ladda inför nästa vecka istället
-
Jag har en Dakine airwagoon
FET som fan 133 bräda gå i den och sen får du plats med typ 3 kites.
450 finns i gbg
-
Trumpeten;502123 wrote:Jag har en Dakine airwagoon
FET som fan 133 bräda gå i den och sen får du plats med typ 3 kites.
450 finns i gbg
okej, den hade varit kanon till mig men fan jag har 30 mil till gbg.. ska se om jag kan hitta nån som ska hitåt mot helgen..
-
skotten;502142 wrote:he went surfing in a secret spot.. probably got arrested
I think so to
Logga in för att svara.