Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Trevlig helg

• jeppo_f

Medlem
    26 juli, 2007 vid 13:09

Lätt!!
    Är du? Ryktet går att du ska ladda dubbel framåt på söndag… 🙂

/jeppo

• basse

Medlem
    26 juli, 2007 vid 13:14

Jaaa…. go gurra go gurra!!! 😉

Jag är laddad satan… kommer köra 2 pass om dagen i 14 dagar nu. Peddan har ju kört mest 4.7 den senaste veckan så det skall nog bli bra serrö.

• lars_k

Medlem
    26 juli, 2007 vid 13:51

Jag är laddad som fan! Hoppas det blir fett här hemma (och på Kreta, Basse!). Själv drar jag och sambon till hyrstugan i Klittmöller på lördag, stannar 2 veckor. Ser ut att bli riktigt sketväder. Gutt! =)

• johan_gbg

Medlem
    26 juli, 2007 vid 14:34

Gött å höra boys and girls!
    Läge för tidig morgon imån! Kan bli fett i Lejet.

Som man säger: Morgon surf har guld i mun.

/

• mag

Medlem
    26 juli, 2007 vid 16:41

Jajamen, laddad satan!Prognosen ser ju fan ut som värsta enarmadebanditjackpoten!!!!! Helt orolig decemberprognos mitt i “sommaren”.
    Och det är mig ni kan tacka, jag började nämligen semestern idag!!! 😀
    Sicken klockren start, west coast here I come, ihaaaaaaaaa!

LarsK; Vi kanske ses i Klitmöller nästa vecka om prognosen fortsatt ser skitig ut.
    /Magnus

• lars_k

Medlem
    26 juli, 2007 vid 17:04

Gutt Magnus. Ska hålla utkik efter ditt Hotsail på vattnet! 🙂

…detta verkar bli den bästa sommaren i mannaminne. Har aldrig kört så mkt våg som i år. Grymt!

• mag

Medlem
    26 juli, 2007 vid 17:13

Jag har tyvär jobbat en del och rest på fel dagar så jag har missat en del fina dagar, bl a förra helgen, men nu ser det bra ut ett tag framöver. Kör järn i Möller!
    Kör du 2007 eller 2008 Naish numera? /Magnus

• lars_k

Medlem
    26 juli, 2007 vid 17:21

Röda (4.0-4.5) och ett gult (5.0) Session 2007. Och Proofplankor med illröda undersidor! =)

• hakuna

Medlem
    26 juli, 2007 vid 17:50

Vinden på söndag em, måndag och resten av veckan kan ni tacka mig för. Skall på tjänsteresa då.
    Ni kan även planera in mån-tis 6-7 aug samt 20 aug-14 sept (förutom helgerna) för då kommer jag vara på tjänsteresa i metropolen Borlänge.
    Regn och stiltje första och andra helgen i september alltså, lagom till Wave classic (men den har väl campingen dödat ordentligt nu med campingförbudet på parkeringen…).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Trevlig helg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.