Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Trevlig surfbutik nerlagd i Göteborg

• malun

Medlem
    4 mars, 2007 vid 18:45

Oj, vad tråkigt… 🙁

• fredrik-ygge

Medlem
    4 mars, 2007 vid 19:27

Ajajaj. Den saknar vi! Fasiken också.

• johanc

Medlem
    7 mars, 2007 vid 19:44

Jaha. Då var man ett steg närmare ett monopol då….

• jester

Medlem
    7 mars, 2007 vid 20:43

Glöm inte att Stadium kommer börja saluföra surfprylar. Summa summarum så tycker jag väl det blir Status Quo. Synd att det inte funkade, men så är det i vår förhållandevis lilla sport.

Samtidigt är det positivt att få tillgång till ytterligare märke under samma tak. Mycket lättare att jämföra produkterna då. Synd bara att vi är för små för att ha flera sådana butiker.

• the_novice

Medlem
    7 mars, 2007 vid 21:29

Det är ju helt klart en förlust för göteborg och fiskebäck som surfställe. Läs Ian´s tråd om “En era är över” http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=47606

Skall man vara petig så är väl Stadium inte en ny butik utan snarare ett nytt försäljningställe för märken som redan funnits i Gbg under lång tid, eller har jag missat ngt?
    Alltså så tappar Gbg en surfbutik…

• Knatte

Gäst
    7 mars, 2007 vid 21:44

@The_Novice 368780 wrote:

Det är ju helt klart en förlust för göteborg och fiskebäck som surfställe. Läs Ian´s tråd om “En era är över” http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=47606

Skall man vara petig så är väl Stadium inte en ny butik utan snarare ett nytt försäljningställe för märken som redan funnits i Gbg under lång tid, eller har jag missat ngt?
    Alltså så tappar Gbg en surfbutik…

Visst är det väl så! En butik försvinner och Wallen öppnar ett ny försäljningskanal till.

• fredrik-ygge

Medlem
    7 mars, 2007 vid 22:10

Jag gillade Surfcompaniet men tyckte inte Udéns var bra. Hoppas Stadium blir riktigt bra nu.

Kommer ändå sakna Surcompaniet mycket. Närheten till Fiskebäck var underbar och det kändes väldigt bra att köpa prylar av Atte som måste kunna se alla i ögonen på riggdäck varje gång det blåser.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Trevlig surfbutik nerlagd i Göteborg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.