• curry

Medlem
    15 september, 2009 vid 10:52
    hildingdude;576064 wrote:
    Så varför kite:ar du? för att åka wakeboard gör man ju efter båt.

Sätter du det han sätter? förmodligen inte, men ändå finner du det smått roande…
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=HPPj6viIBmU”]YouTube – Star Wars Kid[/ame]

• hildingdude

Medlem
    15 september, 2009 vid 11:14
    curry;576154 wrote:
    Sätter du det han sätter? förmodligen inte, men ändå finner du det smått roande…
    YouTube – Star Wars Kid

och innan du visar något som du sätter kommer jag tro du har lika nice stil som dessa små krabeterna

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=f4-A9FHYqPo&feature=related”]YouTube – Botfly Dog[/ame]

• dadil

Medlem
    15 september, 2009 vid 12:03
    hildingdude;576160 wrote:
    och innan du visar något som du sätter kommer jag tro du har lika nice stil som dessa små krabeterna

sluta onanera till dina egna filmer så kanske du skulle vara lite visare.

• svinet

Medlem
    15 september, 2009 vid 12:05
    hildingdude;576160 wrote:

YouTube – Botfly Dog

fyfan grabben det där var under bältet… ni är väl den dära sjuka unga it generationen som gillar sånt….

• rex_milvus

Medlem
    15 september, 2009 vid 12:19
    Svinet;576170 wrote:
    fyfan grabben det där var under bältet… ni är väl den dära sjuka unga it generationen som gillar sånt….

Det där var najs. Inte vara hundar som drabbas…
    [ame=”http://www.liveleak.com/view?i=940_1205955519″]LiveLeak.com – Bot Fly[/ame]

• dadil

Medlem
    15 september, 2009 vid 12:28

dags att utöva lite fascistisk censur i den här tråden nu…

och dinglingdude, om du slutade onanera till dina egna filmer skulle du vara lite visare.

• egget_

Medlem
    15 september, 2009 vid 14:44

Den var ju riktigt bra….håller på att nöta på min Slim Chance just nu (nä, det går inte alls bra – men man blir ju hård i kroppen av allt kraschande i alla fall) så all hjälp är kanon och välkommen.

• gadget

Medlem
    15 september, 2009 vid 19:21
    dadil;576179 wrote:
    och dinglingdude, om du slutade onanera till dina egna filmer skulle du vara lite visare.

lol…

• kitelife

Medlem
    15 september, 2009 vid 22:03
    Gadget;576272 wrote:
    lol…

Lot´s Of Lube . . . :crazy:

• hildingdude

Medlem
    16 september, 2009 vid 10:36

ähh fan gubbar detta spårade ju ur helt och hållet.
    Jag har sagt mitt.
    -Jag tycker det var en bra grej av Best Kiteboardig. Ville bara försvara dom som gör något possitivt av sina trick.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.