Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › TRICKTIONARY gruppbeställning
-
TRICKTIONARY gruppbeställning
Publicerad av svenne på 24 juli, 2006 vid 10:07Nu samlar jag in beställningar på Tricktionary, http://www.tricktionary.net, de som redan har köpt den är supernöjda med den!
Vi får en liten grupprabatt direkt från Michael Roßmeier och fri frakt, ju fler vi är desto billigare (jag tror att vi redan nu har passerat tio…).
INSAMLINGEN AVSLUTAD 26/7.
mikaels svarade 18 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Jag jobbar mitt i stan och bor på Stora Essingen.
Ibland är jag i garaget vid Globen och ibland surfar jag också. 🙂
Dessutom cyklar jag mycket så i värsta fall tar jag med den på en träningsrunda, only for you! 😉 -
Vi som har diskuterat detta på västkusten kommer alltså ingå i denna order!
Dessa böcker kommer hamna hos mig och sen kan de hämtas/lämnas i Göteborg, Varberg eller Halmstad.
-
Dum fråga kanske men visst tusan gäller beställningen den engelsspråkiga utgåvan? Tyska är inte riktigt min grej…
-
MickeE wrote:Dum fråga kanske men visst tusan gäller beställningen den engelsspråkiga utgåvan? Tyska är inte riktigt min grej…
Ja, den var dum. Men jag kan nog fixa en på franska om du vill. 😉
-
God damn! :ooo:
Tråden är inte ens ett dygn gammal och det är redan 20 böcker!
-
Tjänar man på dealen om man inte bor i Stockholm eller Göteborg?
komme det alternativt kosta mer i slutändan om den måste fraktas från götet till lund?? -
El_Duderino wrote:Tjänar man på dealen om man inte bor i Stockholm eller Göteborg?
komme det alternativt kosta mer i slutändan om den måste fraktas från götet till lund??Ja, visst gör du det. Vi har rabatt och fri frakt. Om det inte är någon som kan ta med den ner till Lund kostar det inte mycket att skicka den på Posten.
-
El_Duderino wrote:Tjänar man på dealen om man inte bor i Stockholm eller Göteborg?
komme det alternativt kosta mer i slutändan om den måste fraktas från götet till lund??380 spänn kostade det att beställa ett ex med kortbetalning och frakt. För €27 kommer ditt exemplar till sverige. You do the math…
Dock tror jag inte Svenne, eller någon annan, är så jättesugen på att hålla på och posta böcker fram och tillbaka över sverige.
Göteborgsböckerna kommer till göteborg och jag kör på sträckan strömstad-halmstad endel så inom detta område är frakten lättlöst.
-
Vi är fler än 20 stycken nu, vilket innebär att vi får boken för €27. Om du beställer den själv kostar det 38,80 om du betalar med kort att få hem den i lådan (precis som Adde redan har påpekat).
Jag avslutar insamlandet imorgon onsdag, så kom igen nu, ni som tvekar! 🙂
-
adde wrote:El_Duderino wrote:Tjänar man på dealen om man inte bor i Stockholm eller Göteborg?
komme det alternativt kosta mer i slutändan om den måste fraktas från götet till lund??380 spänn kostade det att beställa ett ex med kortbetalning och frakt. För €27 kommer ditt exemplar till sverige. You do the math…
27 * 9.40 + 200 (postens grova avgifter) = 453
Där har du matten
-
El_Duderino wrote:27 * 9.40 + 200 (postens grova avgifter) = 453
Där har du matten
Eeehh?.. I vilket land bor du i?
33:- för 500 gram (eventuellt 44:- om det är tyngre eller klassas som skrymmande).
27 * 9,40 + 33 = 287:- mot 38,80 * 9,40 = 365:-
Logga in för att svara.