Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing TRICKTIONARY gruppbeställning

• TRICKTIONARY gruppbeställning

Publicerad av svenne på 24 juli, 2006 vid 10:07

Nu samlar jag in beställningar på Tricktionary, http://www.tricktionary.net, de som redan har köpt den är supernöjda med den!

Vi får en liten grupprabatt direkt från Michael Roßmeier och fri frakt, ju fler vi är desto billigare (jag tror att vi redan nu har passerat tio…).

INSAMLINGEN AVSLUTAD 26/7.

mikaels svarade 18 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 22 Svar
  • 22 Svar
  • gurra1978

Medlem
    24 juli, 2006 vid 10:54

Var i Stockholm kan boken hämtas om man vill beställa en?

• svenne

Medlem
    24 juli, 2006 vid 11:10

Jag jobbar mitt i stan och bor på Stora Essingen.
    Ibland är jag i garaget vid Globen och ibland surfar jag också. 🙂
    Dessutom cyklar jag mycket så i värsta fall tar jag med den på en träningsrunda, only for you! 😉

• adde

Medlem
    24 juli, 2006 vid 12:09

Vi som har diskuterat detta på västkusten kommer alltså ingå i denna order!

Dessa böcker kommer hamna hos mig och sen kan de hämtas/lämnas i Göteborg, Varberg eller Halmstad.

• mickee

Medlem
    24 juli, 2006 vid 18:37

Dum fråga kanske men visst tusan gäller beställningen den engelsspråkiga utgåvan? Tyska är inte riktigt min grej…

• svenne

Medlem
    24 juli, 2006 vid 20:14
    MickeE wrote:
    Dum fråga kanske men visst tusan gäller beställningen den engelsspråkiga utgåvan? Tyska är inte riktigt min grej…

Ja, den var dum. Men jag kan nog fixa en på franska om du vill. 😉

• svenne

Medlem
    25 juli, 2006 vid 06:04

God damn! :ooo:

Tråden är inte ens ett dygn gammal och det är redan 20 böcker!

• el_duderino

Medlem
    25 juli, 2006 vid 07:17

Tjänar man på dealen om man inte bor i Stockholm eller Göteborg?
    komme det alternativt kosta mer i slutändan om den måste fraktas från götet till lund??

• svenne

Medlem
    25 juli, 2006 vid 07:29
    El_Duderino wrote:
    komme det alternativt kosta mer i slutändan om den måste fraktas från götet till lund??

Ja, visst gör du det. Vi har rabatt och fri frakt. Om det inte är någon som kan ta med den ner till Lund kostar det inte mycket att skicka den på Posten.

• adde

Medlem
    25 juli, 2006 vid 07:29
    El_Duderino wrote:

380 spänn kostade det att beställa ett ex med kortbetalning och frakt. För €27 kommer ditt exemplar till sverige. You do the math…

Dock tror jag inte Svenne, eller någon annan, är så jättesugen på att hålla på och posta böcker fram och tillbaka över sverige.

Göteborgsböckerna kommer till göteborg och jag kör på sträckan strömstad-halmstad endel så inom detta område är frakten lättlöst.

• willyskipper

Medlem
    25 juli, 2006 vid 08:36

7 Euro 64,50kr ?

Johan

• adde

Medlem
    25 juli, 2006 vid 08:44
    willyskipper wrote:
    7 Euro 64,50kr ?

Johan
    Så här mkt kostade det

• svenne

Medlem
    25 juli, 2006 vid 09:03

Vi är fler än 20 stycken nu, vilket innebär att vi får boken för €27. Om du beställer den själv kostar det 38,80 om du betalar med kort att få hem den i lådan (precis som Adde redan har påpekat).

Jag avslutar insamlandet imorgon onsdag, så kom igen nu, ni som tvekar! 🙂

• el_duderino

Medlem
    25 juli, 2006 vid 09:58
    adde wrote:
    El_Duderino wrote:

380 spänn kostade det att beställa ett ex med kortbetalning och frakt. För €27 kommer ditt exemplar till sverige. You do the math…

27 * 9.40 + 200 (postens grova avgifter) = 453

Där har du matten

• svenne

Medlem
    25 juli, 2006 vid 11:30
    El_Duderino wrote:
    27 * 9.40 + 200 (postens grova avgifter) = 453

Där har du matten

Eeehh?.. I vilket land bor du i?
    33:- för 500 gram (eventuellt 44:- om det är tyngre eller klassas som skrymmande).
    27 * 9,40 + 33 = 287:- mot 38,80 * 9,40 = 365:-

• el_duderino

Medlem
    25 juli, 2006 vid 11:35

Jag skojade ju bara……. chill

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing TRICKTIONARY gruppbeställning

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.