Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tricktionary II DVD – köpa eller inte köpa?

• Tricktionary II DVD – köpa eller inte köpa?

Publicerad av rulltarta på 13 juli, 2011 vid 20:57

Tja!

Jag sitter och försöker komma på om jag ska köpa bara Tricktionary II-boken eller boken och DVD’n. Jag vet att boken är grym, så jag undrar om DVD’n är lika bra. I och med att den kostar så mycket undrar jag om den är värd att köpa eller om man klarar sig bra med bara boken.

Tack på förhand!

cosmosurfer svarade 13 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • bicless

Medlem
    13 juli, 2011 vid 22:08

Köp DVD:n också. Jag tycker den funkar bättre än boken när man vill slökolla på nått efter en surfdag. Markerar vilka muskler man skall använda mm vid visst hopp etc, najs.

• rulltarta

Medlem
    13 juli, 2011 vid 22:31

Ok, tack så mycket 🙂

• cosmosurfer

Medlem
    14 juli, 2011 vid 05:29

Finns på Ängelholms bibliotek. Kanske titta på den först?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tricktionary II DVD – köpa eller inte köpa?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.