Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tricktionary II Ute Nu!
-
Vill du ha boken t Gbg så maila mig på surfshoppen@gmail.com alt ring/messa mig på 0708-266620. Har ett ex inne och tar hem fler till veckan för den som vill ha. 360 kr + lite frakt..
/Maria
Surfshop SWE-928
Lilla Risåsgatan 23, Gbg
surfshoppen@gmail.com
0708-266620Öppet idag kl 12 – 14!
Välkommen!
-
DVD:n har inte kommit ännu men vi kommer sälja den när den lancerats.
Mvh
Mattias
-
Bicless;554557 wrote:DVD:n har inte kommit ännu men vi kommer sälja den när den lancerats.
Mvh
Mattias
Vet du vad den kommer att kosta?
-
Jag vet inte ännu men gissar nått i stil med 600:-
Den skall tydligen vara väldigt maffig typ 5 timmar på 3 dvd:s eller liknande. -
Nu har DVD:n kommit, över 150 filmer på 3 dvd:s.
Jäkligt maffig och ett måste för alla surfinbitna tror jag.Vi fick första laddningen igår, faan va kul det skall bli att kolla in den.
Mvh
Bicless
-
Spännande, och ett hyfsat pris. Finns den i butiken också, eller måste man förbeställa?
-
mikaels;561241 wrote:Spännande, och ett hyfsat pris. Finns den i butiken också, eller måste man förbeställa?
Än så länge ligger de på lagret och jag är just nu på semester men skall försöka få ner dem till butiken i veckan som kommer nu.
-
Kanon, jag lämnar Varberg imorgon, kommer in till dig i slutet av veckan och kollar läget 🙂
-
Nu har jag fiskat upp den, bara kollat på datorn lite snabbt , men det ser GRYMT BRA ut. Ser fram mot att köra denna HD-video i projektorn 😉
Blir det en lång, kall, vindlös höst kanske man lär sig något… -
Jag håller på och går igenom hoppdelen då jag är usel hoppare. Den är riktigt bra och jäkligt detaljerad där man stannar upp videon i varje sekvens och markerar vad man skall tänka på. Tycker den blir ännu bättre med subtitles på för övrigt. Den är klart djupare i innehållet och mer detaljerad än de instruktions dvd jag sett innan.
Snart är jag grym hoppare och sätter speedloopar och annat skoj, i alla fall i teorin 🙂
-
Det mesta faktiskt en bra film och väldigt genomarbetad.
Logga in för att svara.