• anonym-anvandare

Medlem
    10 augusti, 2003 vid 09:01

om den är långt bak så kommer den närmare aktern.
    smile.gif haha…

• surfen

Medlem
    10 augusti, 2003 vid 09:13

Generellt så är det så här, fena långt fram lätt att svänga sämre höjd/fart. Fena längre bak lite svårare att svänga men tar bättre höjd/fart smirk.gif

• fenan

Medlem
    10 augusti, 2003 vid 09:35

de där med fenan.. e de någon som bara gäller på formulabrädor, tycker inte att de finns så mycket att välja på på min bräda wink.gif

• imported_macts

Medlem
    10 augusti, 2003 vid 09:51

Näe, Formulabrädor har bara en position för fenan (deep tuttle-box) Bic har ett system med fyra olika positioner för fenan (trimbox). Tidigare använde fler fabrikat denna box, men nu är det nog bara Bic som har den kvar. Samma justering kan man göra på sk us-box som används på vågisar och vissa freestyles.

• jerkz

Medlem
    10 augusti, 2003 vid 17:34

jag har trimbox på min fanatic -97 och us på min f2 slalom -95?

• jerkz

Medlem
    10 augusti, 2003 vid 17:35

ngn som vet när sunset slalom tillverkades?

• surfen

Medlem
    10 augusti, 2003 vid 20:13

Har ägt en, och jag tror det började 1986/87 den sista dom tillverkade var nog 1995 så den modellen levde under en massa år. Man kan nog lungt påstå att det är Sunset som står som anfader till dom flesta slalombrädor från olika tillverkare, en bra bräda som var det snabb och lättgippad.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.