Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tröja för Sveriges surfare…
-
Tröja för Sveriges surfare…
Publicerad av malle på 30 oktober, 2008 vid 15:37…alla borde äga en 😀
http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=40212&g=&m=c&lbid=0&lcid=9|357larry svarade 16 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
@simpa 512959 wrote:
gaystorlekar på den ju, måste vara för kitare
Nä för små växta killar från Falun där alla är idioter så klart 😉
Oooooppppppssssss sorry. Glömde att om man har 3XXL så kanske man skall fundera på om man verkligen skall surfa…. Finns kanske bättre saker att göra då 😉
-
@Haze 512965 wrote:
Nä för små växta killar från Falun där alla är idioter så klart 😉
Oooooppppppssssss sorry. Glömde att om man har 3XXL så kanske man skall fundera på om man verkligen skall surfa…. Finns kanske bättre saker att göra då 😉
hö-hö…………… blgebor har ingen talan 😉
Nej men XL ska åtminstonde vara 80-83 cm i plagglängd samt 115-120cm i midjevidd & bröstvidd. Den där var faktiskt liten!!!!!!!! tro’t eller ej.. brukar handla en tee där då och då -
Malle;512947 wrote:
så sant så sant
-
Ärligt talat fattar jag ingenting av tröjan.
Menar ni att allt vore bättre utan prognoser? Känna av lite hur det känns i stortån eller kolla på fåglarna istället? -
@Carl R 513185 wrote:
Ärligt talat fattar jag ingenting av tröjan.
Menar ni att allt vore bättre utan prognoser? Känna av lite hur det känns i stortån eller kolla på fåglarna istället?Jag troooor att det är lite ironiskt menat och dåliga prognoser..
Men jag kan ha fel. -
lite snygga surf-tees borde ju finnas…ganska fattigt på den fronten (har dock inte stenkoll…)
Logga in för att svara.