Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Tröjor med knop
-
Tröjor med knop
Publicerad av getwet på 21 augusti, 2006 vid 07:49Har observerat att det numera är ett flertal som passerat 30knop på GPS 2sec, samt 35knop.
Är det inte dags för er att nu skaffa en Tshirt med logga och knop (30-35-40 finns)
200kr för en tröja inklusive frakt (inom Sverige) Ekonomiska överskottet på tröjan går direkt som en gåva till GPS speedsurfing, du stödjer alltså siten (för så snål är väl ingen att man inte bidrar till den eminenta gratis siten)Maila mig här på konfen om du vill ha en Tshirt, vilket du naturligtvis vill.
getwet svarade 17 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Medium-large-Xlarge.
Large passar mig utmärkt, och om jag inte minns helt fel så är jag storleken större än dig.:wink:
Såen large blir nog bra…… -
getwet wrote:Har observerat att det numera är ett flertal som passerat 30knop på GPS 2sec, samt 35knop.
Är det inte dags för er att nu skaffa en Tshirt med logga och knop (30-35-40 finns)
200kr för en tröja inklusive frakt (inom Sverige) Ekonomiska överskottet på tröjan går direkt som en gåva till GPS speedsurfing, du stödjer alltså siten (för så snål är väl ingen att man inte bidrar till den eminenta gratis siten)Maila mig här på konfen om du vill ha en Tshirt, vilket du naturligtvis vill.
Finns det några 40 knop kvar eller är alla slut?
Charlie
-
Hmm, jag tar en medium, jag vill ju att den ska va tight och snabb 🙂
Skicka en till:
Nicklas Carlsson
Hanna Nilssonsv 10
17668 Järfälla
Jag vill ha en som det står 35 på.
Maila mej hur du vill ha betalningen på nicklas.carlsson snabela se.ibm.com
//Nicklas -
tbsurf wrote:Getwet, vart tog min 35 tröjja vägen?
Haru pröjsat?
-
getwet wrote:tbsurf wrote:Getwet, vart tog min 35 tröjja vägen?
Haru pröjsat?
åhh hjälp mej lite nu
Jag hittar inte det där gamla inlägget där du skrev kontonummer mm :blush: -
getwet wrote:Har observerat att det numera är ett flertal som passerat 30knop på GPS 2sec, samt 35knop.
Att inte ni speedkillar trackar (eller uppmärksammar goda surfare) som inte håller till bakom badbryggor, grävda diken med mera genom att ha en 18 knops tröja att dela ut till dem som borde öka sin boardspeed?
Charlie
Logga in för att svara.