Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Troligt vis den nya Rs6 an
-
Troligt vis den nya Rs6 an
Publicerad av surfan på 21 september, 2005 vid 18:28coolt
anonym-anvandare svarade 19 år, 2 månader sedan 12 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Coolt att det är RS6 ja!
Men färgerna på seglet ser för jävliga ut tycker jag iallafall.
Snyggaste RS seglet är årets röda eller förra årets svarta.
-
Gött att trenden med lite färg i monofilmen håller i sig. Alltid roligt att synas lite bättre.
-
Skall man verkligen rigga Rs seglen så som på bilden. Seglet ser ut som en säck och ligger i bommen hela vägen . Tydligen så går segeltillverkarna tillbaka till 80 talstänkande .Mycket buk.
-
Tror att Peter Bilj,på bilden har ganska stor koll på sina sylar.
Den breda maststrumpan gör att det ser betydligt bukigare ut än vad det egentligen är. -
Ja!! jag kan inte förstå varför
Men vad f_n har de gjort men färgerna i seglet!!!
-
Svar till:
Men färgerna på seglet ser för jävliga ut tycker jag iallafall.
[/ QUOTE ]
Instämmer helt, ser ju fruktansvärt ut… Hoppas att dom är snabbare än rs:5 iaf
-
Första inlägget på speed forumet trots att jag aldrig ägt en slalom bräda, men kanske nästa år…
Nu till mitt favorit segel för 2006
Sååå snabbt. Jag säger bara tummen upp.
-
Och så var de ju gippen, man trillar ju så lätt i vattnet på allt under en meters bredd, finns ju inget att kliva på liksom när man ska flytta fötterna, förstår inte hur Jona klarar av det, men gippen behöver man ju inte oroa sig för i speed segling.
-
Svar till:
Och så var de ju gippen, man trillar ju så lätt i vattnet på allt under en meters bredd, finns ju inget att kliva på liksom när man ska flytta fötterna, förstår inte hur Jona klarar av det, men gippen behöver man ju inte oroa sig för i speed segling.
[/ QUOTE ]
Jag är inte så säker på att jag klarar av det… Har jag sagt det?
Nu när jag har seglat på grejerna litegrann igen efter fem års uppehåll så börjar jag få gipparna att funka igen, ibland. I GPS Speed så spelar det dock inte så stor roll om man sätter gipparna eller inte, dock skönt när man väl sätter en gipp med spätt!
Logga in för att svara.