• styret

Medlem
    7 november, 2003 vid 08:58

för att citera Kenneth
    “Inte illa va tre fotonr utgivna i år. Det är tre st mer utskick än vad förbundet orkat med”.

• karapp

Medlem
    7 november, 2003 vid 09:20

…förbundet har väl ändå skickat ut ett nummer, men
    sen är det ju tråkigt att vissa inte fått det.

• mag

Medlem
    7 november, 2003 vid 12:10

ok,
    Trist stämning på surfkonferensen var det jag menade, inte bland dem man träffar på stranden oftast. Även om jag måste säga att coolheten bland vågsurfarna är lite påfrestande ibland. Att säga hej verkar inte precis vara vardagsmat, eller? Svårmod och så verkar vara mer gällande.

Om du nu anser att vi vindsurfare och speciellt denna konferns är för seriös så är det bara upp till dig att göra något åt det. Men stämningen på surfkonferensen slipper jag gärna så den har jag själv slutat läsa, de skuggboxas mest där om localism, superhemligasurfspots-somallaihelasurfsverigevetvardeligger, skitsnack om alla andra actionsporter, skriva oförskämdheter i andras användarnamn och annat kul! Försök få ett vettigt svar på en fråga så får du se.

Men smaken är olika och det står alla fritt att välja sitt eget favoritforum, eller hur. Jag tycker denna konferens är kanon, har sålt och köpt massa bra prylar, fått tips om bra spots, sett underbara abstinensframkallande foton & filmer från alla världens hörn och skrattat en hel del faktiskt.

/Magnus, oseriös på vattnet!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.