Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › tror jag hitta bästa kitefilmen!
-
tror jag hitta bästa kitefilmen!
Publicerad av mjersen på 7 december, 2009 vid 21:13dadil svarade 15 år, 4 månader sedan 16 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
För fan helt platt ju! Föredrar lite vågor jag…
EDIT: Det var ju jävligt snyggt filmat och redigerat.. Men hör och häpna.. De editera på en PC!?!? Måste ju vara ett skrivfel, PC duger ju inte till något, SPECIELLT inte att redigera filmer. Då MÅSTE man ha en Mac
-
Jodå visst duger PC, dock bara till att spela COD MW 2 i Windows 7 på en partition på Imacen…:)
Fin film, men är man skadad om man sitter och väntar på lite åkning!!! 🙂 🙂
-
SkånePaul;591429 wrote:Fin film, men är man skadad om man sitter och väntar på lite åkning!!! 🙂 🙂
haha samma här…
-
Fan va dåligt… kunde kalla den ”å kolla på min flickvän hon e såååå snyggg”
Brazilian night…. varför var det inga andra i Hotel polen hmn kanske för att alla var ute å festa…. -
Roland;591443 wrote:Fan va dåligt… kunde kalla den ”å kolla på min flickvän hon e såååå snyggg”
Brazilian night…. varför var det inga andra i Hotel polen hmn kanske för att alla var ute å festa….Now show mee some titts…. sicken planka haha
-
skejtar_henke;591497 wrote:Fin tjej och fint filmat. Men lite väl arrangerat.
Nej det är sääkert det är så dem har det där nere varje dag
-
Hade nog förväntat mig att hon hade kitesurfat lite :(.
-
hahahahahahah!!!! laaaaaaget!
we should do one with pappabajs.
-
Verkar som hon forsoker gora en stilfull overgang till en karriar innom mjukporr.
+ borde hon inte haft en brasiliansk bikini pa sig?
-
yeah ok so its a hot chick, lol but you really cant stop laughing at how bad it is.. really..
-
Borttagen användare
Borttagen användare10 december, 2009 vid 10:39Länken funkar ju inte googlade fram en ny länk: [ame=”http://vimeo.com/8013601″]”Brazilian night” featuring Linn Svendsen on Vimeo[/ame]
Det var ju inte riktigt vad jag förväntade mig…
Logga in för att svara.