Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tror ni det funkar?
-
Tror ni det funkar?
Publicerad av thorn på 24 januari, 2008 vid 17:54Har gjort mig ett litet hemmabygge. Ska bli intresant och så om det funkar. Jag tänkte vi kunde ha en liten tävling om vem som kan kita med den konstigaste brädan. nästa steg blir nog att prova en trälåda!
skotten svarade 17 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Falkenbergs killarna har en bräda som är stor som två bindningar. Den funkar sen körde en av de på en bodyboard unstrapped i somras tror det ligger en bild någonstans på steffo på det..
-
Haze;440699 wrote:Falkenbergs killarna har en bräda som är stor som två bindningar. Den funkar sen körde en av de på en bodyboard unstrapped i somras tror det ligger en bild någonstans på steffo på det..
tandem kajta??
-
Krillan82;440695 wrote:klart det gör. bara prova… vill ha bild bevis
Ska ut på lördag tror jag så då kommer det upp bilder efteråt. tror att man kan få fina hopp och mjuka landningar. bara inte plasten går åt helvet där man satte in bindningarna.
-
greeeeger har redan gjort de på vatten.. ska hitta bilden 🙂 vi har testat Macdolnalds bräda me..
-
fan va nice. synd att man inte får vara först med ngt, finns alltid ngn kalning som har varit där före. Mc-donalds brickan ser riktigt fin ut. vet ni om man behöver göra drenerings hål bak på pulkan så den inte vatten fylls?
Logga in för att svara.