Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tror sjöbrisen i GBG trakten är på gång

• the_novice

Medlem
    3 april, 2005 vid 18:35

Det var lite knepigt idag, vid den bortre farleden hade man planing men inte i övrigt, lokal sjöbris eller så trycks vinden ihop mellan ett par öar? Sjöbrisen slåg väl till ordentligt kl17 (varade en timme) och då var det hyfsat drag i hela bukten men jäkligt studsigt som vanligt. Toppade 22.2 knop på HS’en med Nitro 9.8 och 46 fena…

• stang

Medlem
    3 april, 2005 vid 18:49

Attans typiskt vad man blir sugen att plocka fram kajaken!!!
    Lite svårt bara när det ser ut så här!

• stang

Medlem
    4 april, 2005 vid 13:43

Va fan Knatte!

Vilken fin paddel du har liggande på din kajak på bilden i galleriet, en alldeles vit och fin VKV paddel. Köpt ny?

• Knatte

Gäst
    4 april, 2005 vid 14:45

Japp Johan tongue.gif
    En blank, glänsande och ny VKV-paddel.
    Det kostar ju att ligga på topp och träna eskimåsvängar på väderöarna, som du kanske kommer i håg grin.gif
    Det tog ett tag, men nu är den trasiga ersatt.
    (ny säsong = nya prylar, gäller alla sporter..)

• stang

Medlem
    4 april, 2005 vid 19:20

Jepp, knak sa det i paddeln ooo.gif

Jag har en precis likadan paddel själv (För visst är det kol paddeln?) och måste säga att jag gillar den skarpt!!!

Här är en bild precis innan det hände smirk.gif

• Knatte

Gäst
    4 april, 2005 vid 21:14

Man får goda flashbacks när man ser bilden..
    Jag köpte versionen utan 100% kol,(70 gr tyngre) då han definitivt avrådde lekar som eskimåsvängar med kolpaddeln.

• stang

Medlem
    5 april, 2005 vid 07:24

Ahh ja det var nog inte så dumt, jag var vääääldigt nära att knäcka min när jag skulle gå ur kajaken längst ut i st anna skärgård, det hade kunnat bli riktigt marigt!!
    Så det är nog inte så dumt att ha en paddel som pallar lite smällar smile.gif

Bara för att skapa lite sommar känslor så skickar jag med en bild från st anna smile.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tror sjöbrisen i GBG trakten är på gång

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.