Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Trotsa regnet
-
Trotsa regnet
Publicerad av neven på 15 augusti, 2009 vid 06:40Jag: Kiteare på 30 jordsnurr. gillar skogspromenader och vinkvällar. Har bil. Du: vill kitea idag. Hör av dig!
Eller: Nån som känner för att trotsa regnet och dra en Torkel eller Olofsbo? Jag har bil.
0708-867386
sourra svarade 15 år, 8 månader sedan 13 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Här droppar dom av på löpande band. En är invalido, en har ont i halsen, en är inte så sugen (wooot!?!?) och en skall segla runt tjörn…. Heelt käääs.
-
Flåt Neven…. Det är bara det att när man veet att man ska få kajta i bikini i sju, åtta månader på raken ganska snart, känns det här med olofsbo, ösregn och sydost inte lika lockande längre. Men jag hoppas du får det gott!
-
Regn? Hær ær det stabila 13 m/s och uppehåll. Ser solen næstan. Lunch paus nu!!!!
-
Haze;566802 wrote:Regn? Hær ær det stabila 13 m/s och uppehåll. Ser solen næstan. Lunch paus nu!!!!
Good for you…
-
Var är här? Och finns det någon som kan lämna en liten lägesrapport (hur många m/s) i Björkäng nu?
-
Tack som faen, den sidan är då ny för mig. Riktigt schyst, det får nog bli heldag imorgon istället.
-
Sanna;566757 wrote:Flåt Neven…. Det är bara det att när man veet att man ska få kajta i bikini i sju, åtta månader på raken ganska snart, känns det här med olofsbo, ösregn och sydost inte lika lockande längre. Men jag hoppas du får det gott!
hihi. ok, jag kan kaaanske förstå hur du tänker där… :tongue:
Det blev Torkel istället och det var riktigt schysst i typ 2 timmar direkt när vi kom dit. Perfekt tryck i 10an och inget regn. Sen dog det och vred mer östligt och då var det uselt.
Vbg imorrn!
-
Vbg imon vid lunch yes! Har vait helt snurrig i skallen efter gårdagens surf, snart blir de bannemej att limma på en hjälm!
-
_Sofia_;566921 wrote:Vbg imon vid lunch yes! Har vait helt snurrig i skallen efter gårdagens surf, snart blir de bannemej att limma på en hjälm!
Jag och Karolin drar ner tidigt i morgon. Måste vara tillbaka i Göteborg vid elva.
Logga in för att svara.