Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Tröttsamt felmeddelande på skärmen

• Tröttsamt felmeddelande på skärmen

Publicerad av Knatte på 9 april, 2006 vid 06:46

Några tips på hur jag skall bli av med detta felmeddelande, som dyker upp varje gång jag startar datorn ? Det dök upp när jag installerade en nyare utgåva av Deamon Tools för några veckor sedan. Programmet fungerar bra och jag har installerat /tagit bort pogrammet ett par gånger, men blir inte av med denna rutan 😡 😡
    Någon som har ett bra tips ??

skarm.jpg

surfridern svarade 18 år, 12 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • stang

Medlem
    9 april, 2006 vid 10:42

Lurigt,

prova att köra msconfig och välj startup fliken, där kan man se vilka apps som startas när man drar igång datorn och även ta bort program som man inte vill skall startas längre. Kolla om du kan se något suspekt där!!!

• Knatte

Gäst
    9 april, 2006 vid 15:53
    Stang wrote:
    Lurigt,

prova att köra msconfig och välj startup fliken, där kan man se vilka apps som startas när man drar igång datorn och även ta bort program som man inte vill skall startas längre. Kolla om du kan se något suspekt där!!!

Jag plockade bort lite grejer som handlade om deamon och en fil utan namn i msconfig och nu funkar funkar det bra 😀 (håller tummarna..)

• stang

Medlem
    10 april, 2006 vid 08:31

Ahhh lysande! 🙂

• adde

Medlem
    10 april, 2006 vid 08:42

Haha, instrallera några RS6:or så kanske det löser sig annars 😀

/adde

• surfridern

Medlem
    24 april, 2006 vid 08:15

annars kan man gå in i registret. kör -> regedit -> sök ”deamon tools” ta bort allt som har med det att göra i registret så är det puts väck.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Tröttsamt felmeddelande på skärmen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.