Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › TT Fredag
-
TT Fredag
Publicerad av speedjanne på 20 februari, 2008 vid 16:59Ser ut att bli rejält blåsigt och milt,nån mer som funderar på att suga av chefen och ta ledigt för att träffa män i gummi? Perfekt riktning för Tjolöholm och Surfan har märkt ut stenarna.
andersbq svarade 16 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Tja 10 tiden och framåt,ser ut att även bli bra på lör och ev söndag med så det är väl inget att tveka på för er ostkustare!Ta med MAC TS och kom så kör vi långsträckarcamberformationssegling.
-
@Speedjanne 446019 wrote:
Tja 10 tiden och framåt,ser ut att även bli bra på lör och ev söndag med så det är väl inget att tveka på för er ostkustare!Ta med MAC TS och kom så kör vi långsträckarcamberformationssegling.
Janne: Om du kommer upp till Sandviken och är barnvakt åt 5 st extra ungar (+ mina 3) på lördag så lovar jag att åka ner och åka lite på TT!
-
Ser ut som en superstart på dagen. Siktar på att vara där runt 9 då jag måste vara på jobbet runt lunch.
-
Funderade ett tag på att sticka ut vid 16.00 imorgon fredag, men nu ser det ut som det blir runt 25 m/s då … Survival!
-
Tyvärr måste jag jobba…………ser att vattenståndet har stigit det lär bli bump and jump.
-
@Speedjanne 446019 wrote:
Hörru Borat, hur gick det idag?
Ska du inte ladda upp en session på GPSSS? -
Janne sitter nog och svär över kraschad dator just nu, men hade fin speed på displayen.
Hade själv en ljuvlig förmiddag med 12 m/s, solsken och långa sköna repor över hela viken. Sedan var väl vinden en enda upprampning och det var nog svårt att hinna med att byta segel.
-
@glader 446566 wrote:
Janne sitter nog och svär över kraschad dator just nu, men hade fin speed på displayen.
Hade själv en ljuvlig förmiddag med 12 m/s, solsken och långa sköna repor över hela viken. Sedan var väl vinden en enda upprampning och det var nog svårt att hinna med att byta segel.
Ygge, varför har du skaffat ny identitet?
Logga in för att svara.