• Publicerad av speedjanne på 20 februari, 2008 vid 16:59

Ser ut att bli rejält blåsigt och milt,nån mer som funderar på att suga av chefen och ta ledigt för att träffa män i gummi? Perfekt riktning för Tjolöholm och Surfan har märkt ut stenarna.

andersbq svarade 16 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • getwet

Medlem
    20 februari, 2008 vid 17:27

Vilken tid?

• speedjanne

Medlem
    20 februari, 2008 vid 18:24

Tja 10 tiden och framåt,ser ut att även bli bra på lör och ev söndag med så det är väl inget att tveka på för er ostkustare!Ta med MAC TS och kom så kör vi långsträckarcamberformationssegling.

• imported_macts

Medlem
    20 februari, 2008 vid 18:37

@Speedjanne 446019 wrote:

Tja 10 tiden och framåt,ser ut att även bli bra på lör och ev söndag med så det är väl inget att tveka på för er ostkustare!Ta med MAC TS och kom så kör vi långsträckarcamberformationssegling.

Janne: Om du kommer upp till Sandviken och är barnvakt åt 5 st extra ungar (+ mina 3) på lördag så lovar jag att åka ner och åka lite på TT!

• glader

Medlem
    21 februari, 2008 vid 13:35

Ser ut som en superstart på dagen. Siktar på att vara där runt 9 då jag måste vara på jobbet runt lunch.

• andersbq

Medlem
    21 februari, 2008 vid 19:57

Funderade ett tag på att sticka ut vid 16.00 imorgon fredag, men nu ser det ut som det blir runt 25 m/s då … Survival!

• speedjanne

Medlem
    21 februari, 2008 vid 20:56

Jag sticker ner vid 9tiden!

• faster

Medlem
    21 februari, 2008 vid 21:30

Tyvärr måste jag jobba…………ser att vattenståndet har stigit det lär bli bump and jump.

• flensted

Medlem
    22 februari, 2008 vid 13:57

@faster 446303 wrote:

Tyvärr måste jag jobba…………ser att vattenståndet har stigit det lär bli bump and jump.

trodde du körde pump and dump :smirk:

• andersbq

Medlem
    22 februari, 2008 vid 18:11

@Speedjanne 446019 wrote:

Hörru Borat, hur gick det idag?
    Ska du inte ladda upp en session på GPSSS?

• glader

Medlem
    22 februari, 2008 vid 18:17

Janne sitter nog och svär över kraschad dator just nu, men hade fin speed på displayen.

Hade själv en ljuvlig förmiddag med 12 m/s, solsken och långa sköna repor över hela viken. Sedan var väl vinden en enda upprampning och det var nog svårt att hinna med att byta segel.

• andersbq

Medlem
    22 februari, 2008 vid 18:25

@glader 446566 wrote:

Janne sitter nog och svär över kraschad dator just nu, men hade fin speed på displayen.

Hade själv en ljuvlig förmiddag med 12 m/s, solsken och långa sköna repor över hela viken. Sedan var väl vinden en enda upprampning och det var nog svårt att hinna med att byta segel.

Ygge, varför har du skaffat ny identitet?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.