Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › TT i morgon
-
TT i morgon
Publicerad av surfan på 30 november, 2007 vid 18:10Hej någon som är sugen på en tur ??? 😀
andersbq svarade 16 år, 11 månader sedan 12 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Har iofs nya cambersegel att testa, men det blir nog våg för mig.
-
Japp träslöv känns som ett bra ställe ímorgon TT kan va ett alternativ då det är nordlig, men då är det nog kallt som fan. Vore grymmt att ha en termos med glögg och lite pepparkakor till, surfkänslor och julkänslor samtidigt är lite nytt för mig. Lite julklappar som ska testas GPS, mast, segel och förlängare.
-
Har sålt alla segel utan Naishseglet som ingen vill ha ,annars hade jag kommit ner.
Kör hårt i ösregnet!!
-
Jag åker ner nu vid och kör runt 09.30-10.30. Då är det mest med vind runt 20 m/s och från sydost.
Blir regn hela dagen men det får man väl stå ut med. Och 6,3 grader varmt! -
Snackas ju faen våg i alla forum. Dom har ju ett eget forum för det… 😉
-
Vilket jävla skitväder snacka om att det var gött att somna om ..kan fan va bättre än surf hehe!
-
Riktigt bra i TT idag, sydost och högt vatten så man kunde slicka piren.
Vilken pråm som helst klarade 30 knop. Lite otäckt att bara en av Surfan stolpar stack upp. -
Tip top i TT. Till och med solen visade sig några sekunder till sist. Ingen risk att krocka med nån i alla fall. Köpte ni julklappar eller………
/Kele
-
Var va alla?
Konstigt att så många missar en så bra dag. Varmt å skönt som en sommardag(nja kanske inte men i alla fall) Bland årets bästa dagar var dte i alla fall.
-
Segla i Åsa mellan skytteviken och vitasand blev bara 27knop men var första gången med gps occh det var choppigt som bara den. Bara tre knop kvar till den sköna 30vallen.
-
Men hallå det e december dessutom, ös regn va fan tror ni?
-
@andersbq 431872 wrote:
Riktigt bra i TT idag, sydost och högt vatten så man kunde slicka piren.
Vilken pråm som helst klarade 30 knop. Lite otäckt att bara en av Surfan stolpar stack upp.Bra seglat Anders!
Logga in för att svara.