Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › TT i morgon märka stenar
-
TT i morgon märka stenar
Publicerad av surfan på 5 januari, 2008 vid 18:32Nu när det har varigt låg vatten är det nog läge att märka ut dom sista stenarna
någon som är sugen på att följa med?? 😀mgs svarade 16 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
Sugen, men måste passa barn pga barnafödsel i den sk extended family.
Men jag uppskattar verkligen ditt jobb. -
Kom det någon som var sugen? var det stenarna mot tjolöholm ni tänkte märka ut?
-
Oregistrerad
Gäst7 januari, 2008 vid 08:45Man kan ju också gräva ett 3-5 dm djupt hål bredvid stenen o välta ner stenen i hålet, om det är sand och inte allt för stora stenar.
-
Det är lera, och ena stenen skall tydligen vara lika stor som en folka…
-
Om proggen håller sig är det inte helt omöjligt att man kan komma till TT och märka sten på TT nu kommande lördag och söndag.
-
Kommer du över så ta med något jag kan köra snabbt med!!! 🙂
Fick lite mersmak då senast i Krik. Inte så jag tänker köpa prylar eller så men det hade varit kul om jag satte gränsen istället för att vinden inte räcker till som då. -
@andersbq 437237 wrote:
Smart tänkt Basse, är det det som kallas helspons?
Ha ha.. ja så kan man se på det!!
Nä men GW har så mycket prylar så jag kan köra på det han inte vill köra på och troligtvis köra snabbare än jag gjort tidigare även om det inte är optimalt kit. -
Måste påpeka att jag blev impad av dig Basse när du seglade på mina grejer i Krik. Trots stor ovana vid materialet så gick det bra fort ändå. Förmodar att du skulle kunna bli riktigt snabb om du bara ville…..:wink:
Kommer jag ned så finns det material åt dig också Basse. Och om Anders dyker upp så gäller mitt erbjudande som förr, tuta o kör bara!
-
@getwet 437244 wrote:
Måste påpeka att jag blev impad av dig Basse när du seglade på mina grejer i Krik. Trots stor ovana vid materialet så gick det bra fort ändå. Förmodar att du skulle kunna bli riktigt snabb om du bara ville…..:wink:
Kommer jag ned så finns det material åt dig också Basse. Och om Anders dyker upp så gäller mitt erbjudande som förr, tuta o kör bara!
Jag tycker att det är fusk om du åker ner i helgen då jag inte kan:-(..snyft..
-
@getwet 437244 wrote:
Fint, jag vill också ha spons! Då så, på söndag blir det alltså nya PB;n att se framemot. Välkommen till TT!
-
@getwet 437244 wrote:
Tack.. kul att höra.
Jag är nog inte redo att ta det steget än men det är alltid kul att segla något annat.
Dra ett meddelande om du är på G! -
Basse!
Vad sägs om min Tabou Manta 49 och Naish Stealth 5.5? du har ju masten.
(Behöver cash så jag kan lösa ut mina Northriggar) -
Nej usch… 🙂
Men du som kan det här med el skall komma hem till oss och göra lite jobb snart!!! Jag tar det istället för whiskeyflaskan jag inte fått än! -
getwet;437224 wrote:Om proggen håller sig är det inte helt omöjligt att man kan komma till TT och märka sten på TT nu kommande lördag och söndag.
ska du märka eller segla? och jag är frisk nu, har Anders gillestugan uppvärmd då?
Logga in för att svara.