-
TT idag…?
Funderar på att dra till TT på förmiddagen idag…
Det är väl ca 3 grader både i luften och vattnet, men det blåser ju! 🙂
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › TT idag…?
Funderar på att dra till TT på förmiddagen idag…
Det är väl ca 3 grader både i luften och vattnet, men det blåser ju! 🙂
Skall “bara” packa bilen och göra lite varm choklad sedan åker jag ned, jag har nog inte varit ute sedan Pelle orkanen…
Hur gick det?
Trodde inte det skulle bli så varmt idag.
Valde ett spinningpass med män i tights istället………..jag är fan inte klok!!!
Snälla säg att det var kasst!
Det var helt okay, lite ojämn vind kanske men ganska varmt i luften och nästan lite sol. 🙂
Toppade 31 knop med 50 litarn och 5.6, har ett 6.1 på gång också som nog kommer bli perfekt till den brädan och våra vindar (i teorin iaf).
Var inte så många vindsurfare ute idag (dvs ingen mer än mig) men rätt många kitare, typ 4-5 stycken.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › TT idag…?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.