• imported_macts

Medlem
    29 december, 2007 vid 14:18

Vad surt med missilen! var det en sten eller haj?

• andersbq

Medlem
    29 december, 2007 vid 14:48

Enligt Erik var det inte sten, så enligt uteslutningsmetoden så bör det varit haj.

• ozkar

Medlem
    29 december, 2007 vid 14:53

Igår ett nytt gasta segel som total förstördes och idag en hel bräda, lågsäsong för surf nu men TT skördar endå material hehe……fyy surt med en hel bräda

• surfan

Medlem
    29 december, 2007 vid 15:13

Ja detta var nog bland det roligaste på länge att se Erick ha två brädor!!!
    hahahah

• tobhed

Medlem
    29 december, 2007 vid 15:36

att döma av skadan så måste det ha varit en fet smäll, men fenan ser ju intakt ut – vad händer nu egentligen?

• jester

Medlem
    29 december, 2007 vid 15:52

Enligt uppgift gick den bara rätt av 30 meter efter start. Fick sig nog en smäll förra gången hr Larsson kraschade (och mosade en X9-bom). Börjar bli dyrt det här, tre-fyra-fyra… Inte kul, men samtidigt aningen dråpligt…

• trefyrafyra

Medlem
    29 december, 2007 vid 17:04

Fick seglat ca 100m med misilen , hörde att det knarra till och sedan stod jag i spagat
    som tur va så hade jag inte någon högre fart .
    Synd på en sådan bra bräda.
    Gången innan jag segla gjorde jag ett ultra kastfall i ca36 knop med misilen sång inget fel på den då .

• trefyrafyra

Medlem
    29 december, 2007 vid 17:05

pengar är bara papper.

• andersbq

Medlem
    29 december, 2007 vid 17:12

Han träffade en sten lite grand och sedan såg det ut som ett rejält kastfall. Men Erik tyckte inte stenträffen var i paritet med resultatet..

• imported_macts

Medlem
    29 december, 2007 vid 18:29

@trefyrafyra 435932 wrote:

Fick seglat ca 100m med misilen , hörde att det knarra till och sedan stod jag i spagat
    som tur va så hade jag inte någon högre fart .
    Synd på en sådan bra bräda.
    Gången innan jag segla gjorde jag ett ultra kastfall i ca36 knop med misilen sång inget fel på den då .

Oj, tråkigt. var med om en liknande grej för ca 8 år sedan då jag kryssade upp mot starten till en Mellansvenska cupen-tävling i Öregrund. Plötsligt small det till och ca 60 cm av fören ställde sig rakt up som ett bogvisir….

• andersbq

Medlem
    2 januari, 2008 vid 09:09

Ser bra ut till helgen i TT, om prognosen på lördag står sig med 17-20 m/s från sydost vankas nya PB!

• Oregistrerad

Gäst
    2 januari, 2008 vid 10:04

Minusgrader…

Jag är en hare

• the_novice

Medlem
    2 januari, 2008 vid 11:07

Det är varmare i vattnet… 😉

• andersbq

Medlem
    2 januari, 2008 vid 12:31

Jag har köpt Atan 7 mm skor, NP-dräkt 5/4 med torrkedja. Dessutom en NPX Rash på 0,5 samt 0,5mm NP-shorts. Ovan på detta en crashwest i neopren.
    Så tempen är inget problem. (Lite kallt om fingrarna kan det bli med DK Cold water mitts, men i värsta fall så blir det PL varma fingervantar. Eller kylväska med varmt vatten!

• surfan

Medlem
    2 januari, 2008 vid 16:15

Ja vi får se men det låter nästan lite för kallt

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.