Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › TT imorgon?
-
Enligt Erik var det inte sten, så enligt uteslutningsmetoden så bör det varit haj.
-
Igår ett nytt gasta segel som total förstördes och idag en hel bräda, lågsäsong för surf nu men TT skördar endå material hehe……fyy surt med en hel bräda
-
Ja detta var nog bland det roligaste på länge att se Erick ha två brädor!!!
hahahah -
att döma av skadan så måste det ha varit en fet smäll, men fenan ser ju intakt ut – vad händer nu egentligen?
-
Enligt uppgift gick den bara rätt av 30 meter efter start. Fick sig nog en smäll förra gången hr Larsson kraschade (och mosade en X9-bom). Börjar bli dyrt det här, tre-fyra-fyra… Inte kul, men samtidigt aningen dråpligt…
-
Fick seglat ca 100m med misilen , hörde att det knarra till och sedan stod jag i spagat
som tur va så hade jag inte någon högre fart .
Synd på en sådan bra bräda.
Gången innan jag segla gjorde jag ett ultra kastfall i ca36 knop med misilen sång inget fel på den då . -
Han träffade en sten lite grand och sedan såg det ut som ett rejält kastfall. Men Erik tyckte inte stenträffen var i paritet med resultatet..
-
@trefyrafyra 435932 wrote:
Fick seglat ca 100m med misilen , hörde att det knarra till och sedan stod jag i spagat
som tur va så hade jag inte någon högre fart .
Synd på en sådan bra bräda.
Gången innan jag segla gjorde jag ett ultra kastfall i ca36 knop med misilen sång inget fel på den då .Oj, tråkigt. var med om en liknande grej för ca 8 år sedan då jag kryssade upp mot starten till en Mellansvenska cupen-tävling i Öregrund. Plötsligt small det till och ca 60 cm av fören ställde sig rakt up som ett bogvisir….
-
Ser bra ut till helgen i TT, om prognosen på lördag står sig med 17-20 m/s från sydost vankas nya PB!
-
Oregistrerad
Gäst2 januari, 2008 vid 10:04Minusgrader…
Jag är en hare
-
Jag har köpt Atan 7 mm skor, NP-dräkt 5/4 med torrkedja. Dessutom en NPX Rash på 0,5 samt 0,5mm NP-shorts. Ovan på detta en crashwest i neopren.
Så tempen är inget problem. (Lite kallt om fingrarna kan det bli med DK Cold water mitts, men i värsta fall så blir det PL varma fingervantar. Eller kylväska med varmt vatten!
Logga in för att svara.