• andersbq

Medlem
    6 april, 2009 vid 04:41

Inget sjögräs, utan massor av stora tångruskor.

• bjornen

Medlem
    6 april, 2009 vid 05:59

Väntar med spänning på tokholmarnas resultat…men som vanligt så lär det väl inte förändras i toppen av listan 😉 Verkar som det blev lite tryck i vinden ändå och Erik verkar fångat en härlig vindby :tongue: Lätt att vara efterklok men det blir fler resor till TT snart 🙂

//Björn

• p-malmkvist

Medlem
    6 april, 2009 vid 10:23

Kunde inte segla tjolöholm med rak fena, blev sladd och spinout hela tiden, seglade bara 32.5 topp och ca 31 avarage utanför parkeringen, är kanonnöjd på mina nya grejor, 7.8 drar skönt hela tiden och brädan är uberbra:cool2: framkanten på fenan blev helt jackad av alla snäckor på tångruskorna, tror benke hade avarage på ca 34.5knop från tjolöholm..

• benke-2

Medlem
    6 april, 2009 vid 14:38
    Bjornen;538962 wrote:
    Väntar med spänning på tokholmarnas resultat…men som vanligt så lär det väl inte förändras i toppen av listan 😉 Verkar som det blev lite tryck i vinden ändå och Erik verkar fångat en härlig vindby :tongue: Lätt att vara efterklok men det blir fler resor till TT snart 🙂

//Björn

Gräsgrabbarna var för snabba asså.
    Blev average på 32,3 å 35,04 i topp för mig, glömde gräsfenan så man missade det plattaste där nere vid Tjolöholm.

• jester

Medlem
    6 april, 2009 vid 15:04

Daniel var snabbast vid bondgården enligt egen utsago.

• bjornen

Medlem
    6 april, 2009 vid 15:08
    benke.;539047 wrote:
    Gräsgrabbarna var för snabba asså.
    Blev average på 32,3 å 35,04 i topp för mig, glömde gräsfenan så man missade det plattaste där nere vid Tjolöholm.

Bra benke då blev det ju en tredjeplats utan rätta verktygen 😀 Det ska seglas vid skansundet på onsdag om proggen står sig kommer du dit ?

//Björn

• bjornen

Medlem
    7 april, 2009 vid 06:51
    Jester;539049 wrote:
    Daniel var snabbast vid bondgården enligt egen utsago.

Jag ser att du har bytt avatar är det från i söndags ? Finns det fler bilder så vill vi ju se dessa 🙂

//Björn

• jester

Medlem
    7 april, 2009 vid 07:06

Avataren är från en av bilderna lbj postat ovan… Finns iofs lite fler bilder, kanske slänger upp ett lite bildspel senare

• jester

Medlem
    7 april, 2009 vid 07:43

Så… Bildspel:

http://www.kinnas.com/bilder/2009%2004%2005%20TT/

Alla bilder (c) LBj

• bjornen

Medlem
    7 april, 2009 vid 07:44
    Jester;539171 wrote:
    Avataren är från en av bilderna lbj postat ovan… Finns iofs lite fler bilder, kanske slänger upp ett lite bildspel senare

Ursäkta att jag verkar drogad jag hade missat lbj:s inlägg :blush: Fina bilder och fina segel.

//Björn

• p-malmkvist

Medlem
    7 april, 2009 vid 11:28

Tack för bilderna lbj, får plocka med mig några öhl för det till öland..

Finaste brädan iaf:cool2:
    http://www.kinnas.com/bilder/2009%2004%2005%20TT/slides/By%20LBj_5874.html

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.