Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › TT söndag ?
-
surfan;538953 wrote:
Väntar med spänning på tokholmarnas resultat…men som vanligt så lär det väl inte förändras i toppen av listan 😉 Verkar som det blev lite tryck i vinden ändå och Erik verkar fångat en härlig vindby :tongue: Lätt att vara efterklok men det blir fler resor till TT snart 🙂
//Björn
-
Kunde inte segla tjolöholm med rak fena, blev sladd och spinout hela tiden, seglade bara 32.5 topp och ca 31 avarage utanför parkeringen, är kanonnöjd på mina nya grejor, 7.8 drar skönt hela tiden och brädan är uberbra:cool2: framkanten på fenan blev helt jackad av alla snäckor på tångruskorna, tror benke hade avarage på ca 34.5knop från tjolöholm..
-
Bjornen;538962 wrote:Väntar med spänning på tokholmarnas resultat…men som vanligt så lär det väl inte förändras i toppen av listan 😉 Verkar som det blev lite tryck i vinden ändå och Erik verkar fångat en härlig vindby :tongue: Lätt att vara efterklok men det blir fler resor till TT snart 🙂
//Björn
Gräsgrabbarna var för snabba asså.
Blev average på 32,3 å 35,04 i topp för mig, glömde gräsfenan så man missade det plattaste där nere vid Tjolöholm. -
benke.;539047 wrote:Gräsgrabbarna var för snabba asså.
Blev average på 32,3 å 35,04 i topp för mig, glömde gräsfenan så man missade det plattaste där nere vid Tjolöholm.Bra benke då blev det ju en tredjeplats utan rätta verktygen 😀 Det ska seglas vid skansundet på onsdag om proggen står sig kommer du dit ?
//Björn
-
Jester;539049 wrote:Daniel var snabbast vid bondgården enligt egen utsago.
Jag ser att du har bytt avatar är det från i söndags ? Finns det fler bilder så vill vi ju se dessa 🙂
//Björn
-
Avataren är från en av bilderna lbj postat ovan… Finns iofs lite fler bilder, kanske slänger upp ett lite bildspel senare
-
-
Jester;539171 wrote:Avataren är från en av bilderna lbj postat ovan… Finns iofs lite fler bilder, kanske slänger upp ett lite bildspel senare
Ursäkta att jag verkar drogad jag hade missat lbj:s inlägg :blush: Fina bilder och fina segel.
//Björn
-
Tack för bilderna lbj, får plocka med mig några öhl för det till öland..
Finaste brädan iaf:cool2:
http://www.kinnas.com/bilder/2009%2004%2005%20TT/slides/By%20LBj_5874.html
Logga in för att svara.