• tumvantar

Publicerad av mjersen på 6 februari, 2007 vid 19:27

nån som kitar med tumvantar? måste tjakka nya o tänker att tumvantar måste vara varmast, men de kanske blir för klumpigt för kitesurfing ellör??

pjoter svarade 18 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • nicke-l

Medlem
    6 februari, 2007 vid 19:35

man är ju så jävla klumping med alla förstärkningsplagg endå…:tongue:

• virena

Medlem
    6 februari, 2007 vid 19:50

Tumvantar e super. Kör med prolimit och de e hur varma och sköna som helst. Du kan ändå bara använda tumme och pekfinger med andra handskar så det blir typ sak samma. Kostar bara 200 om du beställer från Jens (Milkman) Falle säljer dem oxå. Har kört i 3-4 timmar nu på vintern utan att frysa.

• jonaish

Medlem
    6 februari, 2007 vid 20:48

@mjersen 363861 wrote:

nån som kitar med tumvantar?QUOTE]

Jopp

me like this shit!

http://www.surfbutiken.nu/products.php?cid=16&pid=211

Sjukt jävla varma är dom å håller rätt bra…

Om jag kommer förbi habo pung i helgen (lr du kommer till oss, de ska ju bli O typ) kan du få testa dom 😉

• johanw

Medlem
    6 februari, 2007 vid 21:14

tror du inte de blir klumpigt martin? men de e nog varmt o gött

• bresky

Medlem
    6 februari, 2007 vid 21:17

riktigt bra pris på dom ju, troligen mycket varmare än fingervantar också

• pjoter

Medlem
    6 februari, 2007 vid 21:34

håller du aldrig handen i mitten av bommen martin? skulle inte funka för mig, kör ofta med linan ut mellan fingrarna då jag cruisar med en hand.

• yann

Medlem
    6 februari, 2007 vid 21:56

@pjoter 363895 wrote:

håller du aldrig handen i mitten av bommen martin? skulle inte funka för mig, kör ofta med linan ut mellan fingrarna då jag cruisar med en hand.

Man få helt enkelt låta bli att köra toeside vid den här tiden på året. Bättre det än inget….eller stickande fingertoppar som jag har sedan i lördags!

• henkeman70

Medlem
    7 februari, 2007 vid 08:56

@Virena 363868 wrote:

Tumvantar e super. Kör med prolimit och de e hur varma och sköna som helst. Du kan ändå bara använda tumme och pekfinger med andra handskar så det blir typ sak samma. Kostar bara 200 om du beställer från Jens (Milkman) Falle säljer dem oxå. Har kört i 3-4 timmar nu på vintern utan att frysa.

Kör samma vantar som Virre. Funkar smisk. Varma och goa. Billiga är dom oxå.

• reklem

Medlem
    7 februari, 2007 vid 11:12

Jepp, prolimits vantar är varma, goa och prisvärda! Ingen tvekan om saken. Blev mer eller mindre på lurad ett par i helgen och jag ångrar inte köpet. Lite klumpigare blir det allt och jag gillar själv att kunna hålla bommen med depowern mellan pek- och långfinger, men det är priset man får betala om man ska ut så här års.

• pjoter

Medlem
    7 februari, 2007 vid 11:50

äsch.. ni e så klena.. 🙂 det hör till med lite sprängande känsla i fingrarna då dom tinar upp medans man riggar ner.

• mjersen

Medlem
    7 februari, 2007 vid 19:43

man ska kanske satsa på ett par sånna då. man pallar ju ändå inte satsa järnet när det e så jävla kallt, så då e det bätter o va lite klumpig och varm..

• krillan82

Medlem
    7 februari, 2007 vid 19:50

@pjoter 363977 wrote:

äsch.. ni e så klena.. 🙂 det hör till med lite sprängande känsla i fingrarna då dom tinar upp medans man riggar ner.

WORD!!

• johanw

Medlem
    8 februari, 2007 vid 16:45

hehe har du rätt i martin

• jonaish

Medlem
    8 februari, 2007 vid 17:44

@mjersen 364074 wrote:

man ska kanske satsa på ett par sånna då. man pallar ju ändå inte satsa järnet när det e så jävla kallt, så då e det bätter o va lite klumpig och varm..

Yässss……..så-ska-de-låta, mannen!!

Välkommen till tumvanteklubben IF

• pjoter

Medlem
    8 februari, 2007 vid 19:14

unword.

det är ju nu det är som bäst att satsa. inte en massa folk ivägen och det är inte skönt att bara cruisa för det är kallt. Som gjort för att ladda i en timme å sen åka hem.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.