Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tunna fenor med flexig topp?

• ola-h

Medlem
    2 juli, 2005 vid 06:48

Jag har kört 20.5:an med 3.5 också, och det funkar väldigt bra. Jag har också kört Drake Wave 20 samt en customfena på ca 20, men Drake Evolution 20.5 funkar helt enkelt väldigt bra med 3.5:an också, det var det jag menade med att den har brett register.

Till 2006 kommer nya fenor som är smalare i kordan och normalt väljs ce en centimeter större. Då är 21 standard på EVO 62:an, men jag har en 20 också som kanske kommer upplevas mindre än 2005 20.5:an (som sagt har jag dock inte kännt behov av en mindre fena, dock).

• the_novice

Medlem
    2 juli, 2005 vid 08:50

Ok, det låter ju bra, då slipper man lägga pengar på fler fenor då…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tunna fenor med flexig topp?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.