Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Turning Torso är inte oskuld längre!!!
-
Turning Torso är inte oskuld längre!!!
Publicerad av dalen på 18 augusti, 2006 vid 08:06När det inte blåser så finns det annat att göra som tur är.
6.05 började F första hoppet från helikoptern för att landa
på taket på TT sedan bytte han skärm och blev den första
att hoppa från TT. Allt gick enligt planen och efter att ha
landat åkte han motorcykel ner till båten där vi väntade.
Efter att ha lämnat Bo 01 kunde F andas ut och vi var de
första som fick se denna man slappa loss allt som samlats
inom honom. Ett helt perfekt hopp trots dimma och turbulent
vind på toppen.
Denna grabb är lätt dagen hjälte!!!micken svarade 18 år, 6 månader sedan 15 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Felix är redan i tidningen
-
MagnusH wrote:Felix är redan i tidningen
http://sydsvenskan.se/malmo/article178821.ece
Så klart han är.
Varför tog det så länge!! -
haha, this dude is cool!!! I am gonna try the same on my building!!!!
-
skotten wrote:haha, this dude is cool!!! I am gonna try the same on my building!!!!
Tony!!
Är inte du och kitar??? Jag skulle just ringa o kolla om ni har vind.. -
Ett riktigt jamesbond-stunt.
Felix – duktig i allt med skärm. Kul att höra att han besökt sverige.nic
-
Ikväll skall Eklöv börja träna på att hoppa från taket på sitt hus har jag hört. Sam!! fram med kameran!!!
-
Dalen wrote:Ikväll skall Eklöv börja träna på att hoppa från taket på sitt hus har jag hört. Sam!! fram med kameran!!!
kvällens tips; en skärm behöver mer än 8m för att vecklas ut och dämpa fallet (även om den är specialsydd för aktiviter som dessa)…
-
Nämen, är det en kajtare som blåst upp i tornet nu till och med? 😉
-
@Nordgren]Nämen, är det en kajtare som blåst upp i tornet nu till och med? )[/QUOTE wrote:
har inte ni ett eget forum?
-
Så jävla nice… synd man inte var vaken och kollade ut genom fönstret vid den tidpunkten… Men det är sånt man missar när man sover ruset av sig anntar jag…
-
Såg just ett reportage på BBC om hoppet och med en intervjuv med killen som hoppade..
-
gh0st wrote:Såg just ett reportage på BBC om hoppet och med en intervjuv med killen som hoppade..
Ok, börjar väl bli lite uttjatat snart kanske men coolt… Länken till reportaget och filmen…
/Danne
Logga in för att svara.