Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › tv4
-
Publicerad av mbkpeter på 11 april, 2006 vid 21:11
tjoho
nu börjar tv4 snacka sydväst väst kulingvarning i slutet av veckan. Långfredagen, skall man välja tradition, klä sig svart samt inte le eller skall man ta premiär med 4.2an. tja det blir inte tärning på den här.
mbkpeter svarade 18 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Tja Peter!
Ska ni (du calle och resten) köra Apelviken på torsdag-lördag om vinden kommer? Windguru visar på mkt vind men SMHI e lite mer reserverade…
Jag ska försöka plocka med mig grejjerna ned frn sthlm om jag lyckas få tag i ett takräcke till en saab 9000 idag.
/Anders Lindén
-
DodgeCurve wrote:Tja Peter!
Ska ni (du calle och resten) köra Apelviken på torsdag-lördag om vinden kommer? Windguru visar på mkt vind men SMHI e lite mer reserverade…
Jag ska försöka plocka med mig grejjerna ned frn sthlm om jag lyckas få tag i ett takräcke till en saab 9000 idag.
/Anders Lindén
Tjenare Anders.
För jäklans. Samla ihop sakerna så blir det Lejet, ev Apel ,i morgon efter jobbet (torsdag). Sedan Fredag Apel.
Vore grymt roligt om du dök upp.
Jocke och Calle kommer med.
wetteronline lovar vind.peter
0733795090 -
Hittade ett takräck som jag tror passar polarens bil så grejjerna följer med ner, dock bara freestyle, finns inte plats för vågisen. Jag satsar på att dra till vbg på tors och fre om det blir vind. Slår en pling imorgon under dagen!
-
Har nu tagit in alla prylar från vinden och fyllt upp lägenheten, måste också ut i regnet och hänga på takräcket innan bolaget stänger vid 19.
-
Tänker vara i lejet tidigt imorron bitti. Hoppas jag slipper vara ensam där.
-
Asså jag kommer inte förrän klockan 17.15. Mucho Worko. Hoppas att ni spar lite på blåsten. Köpte vantar på sp idag, så nu hoppas jag fan på iskallt vatten. Fredag, lördag, söndag, måndag = vänta vind. Rätt länge sedan man hade 4 fria dagar där man även kan surfa + att det är någorlunda temperatur
Logga in för att svara.