Senaste nytt › Forums › tv4+ kl. 1925
-
tv4+ kl. 1925
Publicerad av danneman på 7 oktober, 2003 vid 14:4019:25 Adrenalin
Del 5 av 35. Den svenske vindsurfaren Calle Nyberg har gjort en film om sitt surfingliv på Maui. Det blir en intervju med honom och glimtar ur filmen. Dessutom porträtteras Victor Byhr, en av Sveriges bästa inlines-åkare.anonym-anvandare svarade 21 år, 5 månader sedan 13 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst7 oktober, 2003 vid 14:50nämde dem inget om torö?
såg det snabbt igår..kan ha missat det ..o kommer ändå missa hela programmet för jag ha rinte den kanalen -
såg reklamen… verkar bra!..
jo, skulle visst visas lite från Torö ochså! i fall jag inte hörde helt fel! -
Och det var bra också! Fast det var för lite surf så klart….men det tycker man väll jämt.
Fast det andra var också riktigt schysst! Speciellt som man åkte aggressive inlines förut. -
Tyckte det var skit ball att se lite surf i tv
! Fy fan vad man vill åka till Hawaii i Vinter.
-
Hur får tex Calle N stålars för att åka till Maui varje vinter…
man blir ju så s****s sugen att dra oxå.. men på de tio månaderna det tar att spara ihop till en resa hinner ju mkt hända
-
jag då, som för ett år sedan flyttade från Florida, tror du jag längtar hem nu när vintern kommer.
-
jag spelade in det
men det var inget o ha…så många gånger som man sett surf-filmer.. dock kul att det visas i TV
det enda som var från Torö var intervjun med Calle…och lite bilder på plattvatten -
Det var ett mycket bra inslag i svensk tv. Med varma sköna bilder på svenska seglare på Hawaii. Vi får gratulera oss själva att det visades.
-
Jag missade det trots komihåglappar & alarm…………..
RÖVEN !!!!
Hm…lyckades sniffa upp att det kommer en repris nu på lördag EM kl 15.25, för er som vill se det på tvn.
//Glenn
-
”Hur får tex Calle N stålars för att åka till Maui varje vinter…
man blir ju så s****s sugen att dra oxå.. men på de tio månaderna det tar att spara ihop till en resa hinner ju mkt hända”
Eftersom Kalle jobbar med fotografering så borde de inte vara allt för svårt att dra av resan till Hawaii som en jobb resa. Han fotograferar som jag har förstått en del för Hotsails.
-
ska man skaffa sig ett surfliv så ska man nog inte
tävlingsegla, utan satsa på
att bli surffilmare eller fotograf eller brädutvecklare.
Tror bara extrema talanger som vill stå i medialt focus
blir stora.
Logga in för att svara.