Senaste nytt Forums tv4+ kl. 1925

• tv4+ kl. 1925

Publicerad av danneman på 7 oktober, 2003 vid 14:40

smile.gif19:25 Adrenalin
    Del 5 av 35. Den svenske vindsurfaren Calle Nyberg har gjort en film om sitt surfingliv på Maui. Det blir en intervju med honom och glimtar ur filmen. Dessutom porträtteras Victor Byhr, en av Sveriges bästa inlines-åkare.

anonym-anvandare svarade 21 år, 5 månader sedan 13 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • JOHN_J_RAMBO

Gäst
    7 oktober, 2003 vid 14:50

nämde dem inget om torö?
    såg det snabbt igår..kan ha missat det ..o kommer ändå missa hela programmet för jag ha rinte den kanalen frown.gif grin.gif

• eriksson

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 16:15

såg reklamen… verkar bra!..
    jo, skulle visst visas lite från Torö ochså! i fall jag inte hörde helt fel! smile.gif

• nordgren

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 18:03

Och det var bra också! Fast det var för lite surf så klart….men det tycker man väll jämt. wink.gif
    Fast det andra var också riktigt schysst! Speciellt som man åkte aggressive inlines förut. tongue.gif

• naish

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 18:07

Tyckte det var skit ball att se lite surf i tv grin.gif! Fy fan vad man vill åka till Hawaii i Vinter. grin.gif wink.gif tongue.gif smirk.gif smile.gif cool.gif

• nordgren

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 18:54

Hehe skojat du! grin.gif

• wiseguy

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 18:59

Hur får tex Calle N stålars för att åka till Maui varje vinter…

man blir ju så s****s sugen att dra oxå.. men på de tio månaderna det tar att spara ihop till en resa hinner ju mkt hända frown.gif

• orre

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 19:03

jag då, som för ett år sedan flyttade från Florida, tror du jag längtar hem nu när vintern kommer. mad.gif frown.gif frown.gif

• surfmore

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 19:06

Nån som spela in eller går det i repris, nån som vet?

• gutegustav

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 19:20

jag spelade in det

men det var inget o ha…så många gånger som man sett surf-filmer.. dock kul att det visas i TV
    det enda som var från Torö var intervjun med Calle…och lite bilder på plattvatten

• lars_k

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 19:31

Kommer nog snart upp under /nya på ftp:n.

• eriksson

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 20:08

Underbart wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 04:57

Det var ett mycket bra inslag i svensk tv. Med varma sköna bilder på svenska seglare på Hawaii. Vi får gratulera oss själva att det visades.

• drakglenn

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 06:02

Jag missade det trots komihåglappar & alarm…………..

RÖVEN !!!!

Hm…lyckades sniffa upp att det kommer en repris nu på lördag EM kl 15.25, för er som vill se det på tvn.

//Glenn

• sinclair

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 08:11

”Hur får tex Calle N stålars för att åka till Maui varje vinter…

man blir ju så s****s sugen att dra oxå.. men på de tio månaderna det tar att spara ihop till en resa hinner ju mkt hända”

Eftersom Kalle jobbar med fotografering så borde de inte vara allt för svårt att dra av resan till Hawaii som en jobb resa. Han fotograferar som jag har förstått en del för Hotsails.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 08:19

ska man skaffa sig ett surfliv så ska man nog inte
    tävlingsegla, utan satsa på
    att bli surffilmare eller fotograf eller brädutvecklare.
    Tror bara extrema talanger som vill stå i medialt focus
    blir stora.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums tv4+ kl. 1925

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.