Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Två kitesurfare + Triomaran = ????

• niklas82

Medlem
    29 april, 2007 vid 19:44

har varit uppe förr, och i mina ögon så ser det mer ut som Wakeboard och inte kitesurf

• mcdplb

Medlem
    29 april, 2007 vid 20:40

Ber om ursäkt om jag lade ut något som redan varit uppe förr. …hittade klippet när jag sökte på Kitesurfing ….Lovar att jag skall inte göra om ett sådant grovt misstag!

• nundy

Medlem
    30 april, 2007 vid 04:29

Lägg upp det du hittar, är väl alltid någon som inte sett det..

• hugeo

Medlem
    30 april, 2007 vid 05:47

@MCDPLB 380177 wrote:

Ber om ursäkt om jag lade ut något som redan varit uppe förr. …hittade klippet när jag sökte på Kitesurfing ….Lovar att jag skall inte göra om ett sådant grovt misstag!

moget dd

• mcdplb

Medlem
    30 april, 2007 vid 05:55

OK, håller med var kanske lite omogen kommentar….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Två kitesurfare + Triomaran = ????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.