Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Två stora SPEEDtävlingar i Holland

• jester

Medlem
    14 mars, 2010 vid 21:56

Sweet!

Hur är det med folks ambitioner att åka på tävlingen? Vi har ju trots allt en titel att försvara! Har inte kollat med jobb osv, men får jag detta och ekonomin att stämma, så åker jag ner iaf.

• badjanne

Medlem
    15 mars, 2010 vid 08:52

Kolla in filmerna från förra årets tävling:
    [ame=”http://www.vimeo.com/4544118″]AHD SPEED CHALLENGE 2009 on Vimeo[/ame]
    [ame=”http://www.vimeo.com/4677868″]ANDERS BRINGDAL – GPS SPEEDSURFING on Vimeo[/ame]

• svartepeter

Medlem
    15 mars, 2010 vid 18:45

Jag planerar att åka ner. Vilka dagar gäller för landskampen? vilka åker? vart bor vi/ni? Jag har plats för 3 personer till och surfprylar i min bil och nyinköpta kärra om det är någon som vill haka på.

Peter S-201

• badjanne

Medlem
    16 mars, 2010 vid 09:14

@peterpett 601827 wrote:

Jag planerar att åka ner. Vilka dagar gäller för landskampen?

1-2 maj FSM
    1-5 maj rematch SWE-HOL

Dom har redan börjat träna. 4 pers över 40 knop redan i år

• tobhed

Medlem
    16 mars, 2010 vid 09:50

stämmer, det holländska JP/Pryde teamet är i frankrike på träningsläger och de verkar ju gå ganska fort för dem. Jag hänger ev. på det beror delvis på familjen samt hur det ser ut med tävlingar i Maj (hoppas fortfarande på att det kommer att bli fler tävlingar i sverige)

• benke-2

Medlem
    16 mars, 2010 vid 16:17

Jovars blir nog Holland 1a Maj där. Jackie säger att han är farlig, verkar köra järnet med grabbarna, va?

• badjanne

Medlem
    16 mars, 2010 vid 17:14

Skall bli kul och se hur många vi blir till slut.
    I höstas var föjalnde intresserade enligt:
    [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=69738″]Holland Re-Match – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

NU är vi 22. +AB+ ?
    Jester
    Surfan
    Tobhed
    SWE 117
    tb surf
    Thomas Altin
    Micke Ö
    Peterpett
    Macts
    P Malmkvist
    SWE 496
    Flying Dutchman
    getwet
    Badjanne
    BUDDA
    MGS
    Mattias J
    Helgasjön 1
    Helgasjön 2
    Trefyrafyra
    LarsD
    Lbj
    ……..
    ……..
    Behövs snart en polis som håller ordning

• p-malmkvist

Medlem
    16 mars, 2010 vid 18:23

Vill åka men har fått en stor redovisning under den perioden så jag måste hoppa detta..

Dock måste alla som har någon som hellst möjlighet att åka även göra det.. Det är Sveriges färger, heder mm som står på spel..

Åk för f…an:cool2:

• jester

Medlem
    16 mars, 2010 vid 18:48

Jag och Daniel kommer med största sannolikhet att åka ner. Vi kör Kiel-färjan tor kväll och hem från Kiel på onsdagen. Lite dyrare men mycket bekvämare

• thomas-althin

Medlem
    17 mars, 2010 vid 06:51

Jag är fortfarande på!

• swe-496

Medlem
    17 mars, 2010 vid 15:58

Blir tvungen att hoppa av. Det är lite mycket nu innan junior kommer till världen i mitten av Juni…en del andra tävlingar som jag lägger prio på också……

• imported_macts

Medlem
    17 mars, 2010 vid 18:09

Jag måste tyvärr till 99% säkerhet hoppa av

• teamrider

Medlem
    17 mars, 2010 vid 19:22

Räkna med mig!

• surfan

Medlem
    17 mars, 2010 vid 21:52
    Teamrider;602119 wrote:
    Räkna med mig!

gött:cool2:

• mattias-j

Medlem
    17 mars, 2010 vid 22:28

Jag är 82,7%, ska försöka kombinera nytta med nöje och besöka några leverantörer tillsammans med Micke Ö. Jag kommer försöka att inte bryta revbenen inför detta års tävling…..

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Två stora SPEEDtävlingar i Holland

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.