Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Två stora SPEEDtävlingar i Holland
-
Jester;603552 wrote:Har dom nåt val?? 😀
Helt rätt. Dom har inget val!
Vem meddelar dom? -
Tror nog att listan klan fyllas på med Uffe Sjöstedt oxå. Han ska bo i våra lilla hytte..
-
Härligt. Nu e vi 20 pers om Bringan kommer.
Han har ännu inte svarat så möjligt jag har fel mejladdress -
Vart har ni bokat boende, jag kollade med campingen och stugorna där är fullbokade. Tips någon??
Peter S-201
-
Janne, jag åker om mina brädor har kommit och långtidsproggen ser hyffsad ut.. Klarar inte att sitta där nere om det är bleke :crazy:
-
peterpett;603620 wrote:Vart har ni bokat boende, jag kollade med campingen och stugorna där är fullbokade. Tips någon??
Peter S-201Skicka ett mejl till Roel
roel@windsurfspot.nl -
Fick just detta mejl från Roel.
Vänligen svara direkt till honom. -
Armétält? Då sover jag hellre i eget tält… Iaf så länge som luftmadrassen inte läcker.. 😀
-
andersbq;603638 wrote:Armétält?
Nästan så att jag också vill åka med nu.Klart du skall med Anders. Vad mer kan vi locka med?
-
Jester;603639 wrote:Armétält? Då sover jag hellre i eget tält… Iaf så länge som luftmadrassen inte läcker.. 😀
Stugorna fulla? Låter lite bökigt, hade ju varit så bra att dela på en stuga.
Vad gör vi nu då?
Tältar? Bor längre ifrån eller vad finns det för möjligheter ni som varit där förr?Mvh
-
Båtresan bokad för mig och Daniel nu… Boendet löser sig säkert.. Själv tycker jag det är mysigt att tälta.
-
Det finns B&B runt omkring, kolla runt… 15 – 35 euro. Drar till Holland imorgon och provar ett nytt spot tillsammans med MvM på ön Terschellingen. Skulle blivit The Brace först, men vinden blir för mycket sydlig. Synd!
-
Mattias J;603685 wrote:Det finns B&B runt omkring, kolla runt… 15 – 35 euro. Drar till Holland imorgon och provar ett nytt spot tillsammans med MvM på ön Terschellingen. Skulle blivit The Brace först, men vinden blir för mycket sydlig. Synd!
Blir det test av dina nya fenor?
Logga in för att svara.