Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Twin tip rekomendationer

• Twin tip rekomendationer

Publicerad av anders-landin på 12 augusti, 2001 vid 10:25

Tjenare !

Är det någon som kan ge några schyssta råd när det gäller Twin tip brädor.
    Har kollat på följande brädor och står lite i valet och kvalet:

AHD 170 TT, LF 171, F-One TT, Wipika TT olry 175, RRD Assy TT 150&180 eller Naish mutant.

Är det någon som har testat brädorna eller har andra rekommendationer så tveka inte för att skriva en rad eller två, hör gärna av Er om ni har något bräda att sälja

Tackar för hjälpen !

anonym-anvandare svarade 23 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    12 augusti, 2001 vid 11:59

Hej!

Tänk på att inte bara längden utan även brädden är väldigt viktig för egenskaperna. Jag kör själv mycket på en väldigt smal F-One TT170 (37 cm) med vassa wakeboardkanter, och den håller väldigt mycket jämfört med bredare brädor jag testat.

Naish Mutant är säkert en bra bräda, men den sticker ut lite i det här gänget eftersom den inte är helt bidirectional. Den går att köra baklänges lite, men de jag har sett köra på den hoppar av och byter fötter i stropparna, eller så kör de tillbaka toeside.

MVH Björn Smedman

JUMP Kiteboarding
    [email=” [email]info@kiteboard.nu”]info@kiteboard.nu[/email][/email]
    http://kiteboard.nu

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Twin tip rekomendationer

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.