Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tyck till och njut av min senaste film!

• Tyck till och njut av min senaste film!

Publicerad av danneman på 13 februari, 2010 vid 20:04

Mitt första jobb!:wink:
    Hade inspirerande material att jobba med efter att jag gjort en storyboard och lämnat pris så fick jag till slut jobbet som editor.
    Grymt kul och lärorikt. hoppas ni gillar den. och supertack till Carl Bergstrand Anders lundvall för musiken. Och Peter Svensson för all Psykologiskt stöd.
    🙂

http://severneracing.com/index.php

pic_the_living_wing.jpg

jeppepeppe svarade 15 år sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • koa

Medlem
    13 februari, 2010 vid 20:20

Kul DanneMan, grattis! 🙂

• fastlandsguten

Medlem
    13 februari, 2010 vid 21:13

Snyggt! vart är den filmad?

• stefanlindmark

Medlem
    13 februari, 2010 vid 23:26

Njutbart!

• living

Medlem
    14 februari, 2010 vid 08:45

Borde inte jag vara med med tanke på filmens namn!? 🙂

mvh
    Kristoffer Living

• Knatte

Gäst
    14 februari, 2010 vid 10:28

Snyggt Danneman:tongue: Har du både filmat och editerat eller enbart editerat?
    Grymt slutresultat i alla fall:cool2:

• danneman

Medlem
    14 februari, 2010 vid 12:50

Jag har varit med och lagt upp vad och hur det skulle filmas. Shannon Stent bor i Perth så det var självklart att han filmade där.all samordning med allt från Marknads ansvariga till webansvarig. riktigt lälrorikt som sagt och kul.
    Jag är grymt nöjd med resultatet som första projekt, och hoppas givetvis på mer jobb.

• dawwg

Medlem
    14 februari, 2010 vid 15:56

Grym redigering och filmning och allt! Skönt med en lugn del där man får se seglet och en fet del med rå musik där man får action !
    Bra jobbat!

• calle_b

Medlem
    14 februari, 2010 vid 16:29

som jag sagt förut, tycker det blev riktigt jävla bra!

• danneman

Medlem
    15 februari, 2010 vid 19:20

NU ska filmen gå att ladda ner tilll din iPhone på vimeo.
    Möjligtvis måste man vara inloggad på vimeo men samtidigt kostar det inget att ha ett konto där.
    Filen hittar ni på samma sida som filmen ca.20mb

[ame=”http://www.vimeo.com/9472119″]SEVERNE RACING 2010 REFLEX on Vimeo[/ame]

• jeppepeppe

Medlem
    17 februari, 2010 vid 22:50

Ser riktigt schysst ut, kan dock inte ladda ner den på min iphone… Är inloggad på vimeo men kan inte klicka på filmen för att se den. Skumt…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tyck till och njut av min senaste film!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.