Taggad: 

• hanko

Medlem
    18 februari, 2009 vid 21:46

Går det verkligen inte att samköra?

Å ni….kolla ”fete-signaturen” (som snart ska minskas kraftigt hehe)

• dustfighter

Medlem
    18 februari, 2009 vid 22:38

Ser gärna att man hittar ett datum som inte krockar med formulatävlingarna så att folk kan välja. Kan tänka mig att målgruppen för LD-tävlingarna är folk som kör freeride, slalom och formula.

• seeberg

Medlem
    19 februari, 2009 vid 12:38

Tycker inte heller att föreslaget LD ska vara samma helg som Getskär. Även om LD endast är ett folkrace så är det inte så ofta det är några tävlingar i sthlm, de som då finns vill man gärna delta i…Det kan väl inte vara speciellt svårt att få till en annan helg??????

• imported_macts

Medlem
    19 februari, 2009 vid 13:08

Jag tycker inte heller att det ska krocka med Formula i Getskär. Misstänker att det är många av formula-gubbarna som vill vara med och köra LD!

• swe-496

Medlem
    19 februari, 2009 vid 15:25

@MacTS 531250 wrote:

Jag tycker inte heller att det ska krocka med Formula i Getskär. Misstänker att det är många av formula-gubbarna som vill vara med och köra LD!

Stämmer bra det Mac…

• p-malmkvist

Medlem
    19 februari, 2009 vid 16:40

Jepp jag har varit i kontakt med windsurfingförbundet gällande datum.. Där fick jag rekommendationen gällande det datumet som nämnts då det inte borde krocka eftersom det arrangeras på helt olika platser samt riktar sig till olika seglare(några undantag).. Det är inte helt enkelt att fixa en helg att köra på då det under 2009 kommer arrangeras 5-6 swt formulatävlingar samt 3 st lokala formulatävlingar samt 4 speedevents.. Sedan är fituna 08-områdets vindsäkraste spot som fungerar bäst mellan maj-juni.. De allra flesta av deltagarna i longdistance har väl varit speedare, freerajdare mfl, samt några som även seglar formula..
    Om man iaf ska kika på deltagare som kan beröras så är det formulaseglare som är i minoritet..

Ok jag lyssnar på sällskapet.. Men det blir nog en inofficiell tävling för de som är sugna att segla lite downvind här hemma utanför windsurfingförbundets regi..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.