• Typiskt!!

Publicerad av loving på 3 februari, 2004 vid 17:56

Det är juh själv f*n oxå…När äntligen förhållanderna stämmer, det är gott om snö ute och man är ledig så får man för sig…ja jag drar ut o snökitar lite på söndag…vad händer då? Regn hela jäkla natten o praktiskt all snö borta…*Suck* Aldrig får man vara glad….Näh..Fram med våren istället grin.gif

eketeket svarade 20 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • guran

Medlem
    4 februari, 2004 vid 08:07

håller med frown.gif bara att vänta in våren men då lär ju inte gurun vara orange/röd smirk.gif

• frenzy

Medlem
    4 februari, 2004 vid 12:27

Ni bor i fel landsända(söder om dalälven).
    Så här skall det se ut på vintern(november till maj).
    Sådan här utsikt har jag från min stuga under den perioden.
    Stället heter Harrå och ligger mellan Kiruna och Gällivare.
    På morgon så intar jag frukost. Sedan sätter jag på mig skidorna drar upp kiten och drar en repa till fjället.

• stebe

Medlem
    4 februari, 2004 vid 13:10

Nice, man skulle bo i fjällen på vintern och havet på sommaren men den kombinationen får man nog åka till norge för o hitta…. cool.gif

• stebe

Medlem
    4 februari, 2004 vid 13:17

Utsikten från mitt hem förra våren… nu blåser det jävlar här i Linkeboda men inte en snöflinga att åka på.. frown.gif

• stebe

Medlem
    4 februari, 2004 vid 13:17

.

• guran

Medlem
    4 februari, 2004 vid 13:23

var är bilden på “killen som fösökte ploga hjortsjön”
    grin.gif

• stebe

Medlem
    4 februari, 2004 vid 13:24

Jag tänkte pressa petter på pengar med den wink.gif

• loving

Medlem
    4 februari, 2004 vid 15:58

Mmmmm…det såg fan inte tråkigt ut alltså…Men det är som du säger..Vi bor i helt fel ända wink.gif Men vi har det varmt o gött på sommaren dock cool.gif cool.gif

• eketeket

Medlem
    4 februari, 2004 vid 16:32

eller som vårt försök i helgen; var perfekt is å massa (två decimeter jalla fall:) ) men vinden dog en timme innan. från att ha varit grym i två dagar så blev det stendött… det är ju fan oxå. men som sagt, snart är det vattnet igen hurra!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.