Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Tyska Mästerskapet 2012 – ISWC European Speed Cup
-
Tyska Mästerskapet 2012 – ISWC European Speed Cup
andersbq svarade 12 år, 2 månader sedan 21 Medlemmar · 57 Svar
-
Grattis! Öhhh… Vann du? Leder du ISWC? Kom du i topp på båda? Hjälp min morfinhjärna med info, tack! Sjukt kul att ni sticker iväg och toppar listorna nästan varje dag! Bra kört båda, men extra grattis till Mr Borgelind! :cool2:
-
Mattias J;698736 wrote:Grattis! Öhhh… Vann du? Leder du ISWC? Kom du i topp på båda? Hjälp min morfinhjärna med info, tack! Sjukt kul att ni sticker iväg och toppar listorna nästan varje dag! Bra kört båda, men extra grattis till Mr Borgelind! :cool2:
Om jag fattat det hela rätt så kom Daniel tvåa totalt i tävlingen (mycket knappt, dock), men först av dom som var anmälda i europa-cupen.
-
Som vanligt ett välordnat event och vi tackar för intresset kring den här lilla tråden. Tack också till LBJ som stöttade och peppade och alla fina foton hela veckan!
-
Grattis till Daniel, och Anders! (Vilka placeringar fick du, Anders?)
-
Jester;698842 wrote:Grattis till Daniel, och Anders! (Vilka placeringar fick du, Anders?)
Totaltävlingen tyska mästerskapen
1 Michael Naumann
2 Daniel Borgelind
3 Torsten Mallon
4 Manfred Merle
5 Micael Brozio
6 Anders BQ
7 Thorsten LuigEuropean Speed Championship Germany
1 Daniel Borgelind
2 Torsten Mallon
3 Anders BQ
4 Manfred Merle
5 Manfred Fuchs -
Med 3 heat x 90 minuter nästan på raken plus lite surf före o efter i 12-17 m/s var det många som var trötta i benen på motorcrossbanan, (en bröt benet rejält) LBJ har bilderna: http://s-72.blogspot.se/2012/09/crash-boom-bang.html
Logga in för att svara.