Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport UCPA ngn som åkt med dem till Martinique?

• UCPA ngn som åkt med dem till Martinique?

Publicerad av surferdude på 10 november, 2003 vid 07:33

Verkar bra på papperet men skulle veta om någon har erfarenhet av dem och om så har de bra prylar. Resebyråmupparna säger att de är moderna grejjer!!??? Varje gång jag köper nya prylar säger morsan -du som har många redan, och refererar till min gamla åttiotalspråm. Ergo relativa referenser. Tilläggas bör att jag flyttade hemifrån typ 10-12 år sedan (faan va tiden går). Så åter till frågan är det bra att resa till martinique och om så har de bra prylar och om inte vad kostar de att ta med.

surferdude svarade 21 år sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport UCPA ngn som åkt med dem till Martinique?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.