Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Uddevalla eller i närheten?

• Uddevalla eller i närheten?

Publicerad av viktoria på 26 juli, 2009 vid 20:54

Hej hej! Någon som håller till i närheten av uddevalla? Är nybörjare och behöver lite folk att åka med! Har vart i getskär ett par gånger…

cabrinharules svarade 15 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • ballerina

Medlem
    27 juli, 2009 vid 12:57

Fungerade det att köra i getskär som nybörjare?

• viktoria

Medlem
    27 juli, 2009 vid 15:23

ja det gjorde de tycker jag.

• sourra

Medlem
    27 juli, 2009 vid 16:24

Så länge man inte går på några stenar som döljs i grumlet eller driver in i hamnen så lär det gå finfint.

• cabrinharules

Medlem
    28 juli, 2009 vid 20:09

Vad åker ni i Uddevalla för något? Själv försöker jag lära mig Kitesurfa i Lanesund vid fågeltornet. Mycket bra vind för nybörjare osv =). Ja, jag har gått kurs i Varberg osv. Komma upp på brädan är lite jobbigare =)

• cabrinharules

Medlem
    28 juli, 2009 vid 20:12

Jag var ute idag och kraschade Kiten och fick en stor reva. Nu när alla segelmakare är på semester här på Norra västkusten, så finns det bara en som fixar detta på nolltid om ni vill ha tips =). Japp, så nu är den fixad igen. Ni som vill Kitesurfa imorgon vid Fågeltornet i Lanesund hör av er. Jag skall dit i alla fall. Mycket roligare att Kitesurfa om man är fler, bra för säkerheten.

• pjoter

Medlem
    30 juli, 2009 vid 07:17

haha, de e så gött däruppe, man får jobba för att få med sig nån ut. här nere får man istället jobba för att slippa få medså många ut. 🙂

Kommer upp om 2v, kanske ska plocka med lite grejer å gästspela lite.

• viktoria

Medlem
    30 juli, 2009 vid 07:23

Haha ja, de hade ju inte gjort nått om vi va några fler…
    Ja men gör de! =)

• teda

Medlem
    31 juli, 2009 vid 21:41

Tja
    Jag kommer vara i Bokenäs, strax väster om UA, hela nästa vecka. Jäkligt sugen på kite men skulle behöva någon som hänger på.

Har testat getskär och koskär.
    Här finns lite spot-info:

http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=16&Page=2&WindDir=0&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=333

Skicka mig ett mail om du är sugen på att hänga på ut i veckan.

/Ted

• cabrinharules

Medlem
    1 augusti, 2009 vid 10:43

jag vill ut och köra nu. Finns någon som också vill??? =)

• viktoria

Medlem
    1 augusti, 2009 vid 11:29

Jag är ledig en massa nästa vecka, så vill ut så mkt som möjligt om vädret tillåter! =)

• cabrinharules

Medlem
    1 augusti, 2009 vid 11:45

bra =)…. då kör jag med…:grin:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Uddevalla eller i närheten?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.