Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing uddevalla locals

• uddevalla locals

Publicerad av anr på 21 maj, 2011 vid 19:55

Jobbar i uddevalla 21-26 maj. Vet inte om det finns några spots i närheten. Hör gärna av er om ni skall ut på vattnet i veckan! Kan köra efter ca 16. Ser ut att bli bra med vind ffa på tisdag. Håller vindprognosen åker jag ner till varberg tisdag efter jobb. Om nån vill hänga på slå en signal!
    Anders 0708-224466

antonhau svarade 13 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • djevulen

Medlem
    22 maj, 2011 vid 15:07

Hej mannen,,har inte stenkoll på spotsen där uppe men getskär e ok,,
    Hör av dig om du åker söderut tex Rågelund eller nåt
    Mathias 0761-838478

• anr

Medlem
    22 maj, 2011 vid 19:28

Hej Mattias!
    Vet inte var runt varberg som är bäst att köra på tisdag. Öppen för förslag. Vi kanske kan höras av på tisdag.
    anders 0708-224466

• antonhau

Medlem
    22 maj, 2011 vid 20:04

Bor lite längre upp vid Hunnebostrand, är nybörjare och hade själv funderingar på att dra ner mot varberg fram mot tisdag! Har en Switchblade 3 från 08.. 10m2.. Hoppas kunna använda den i vindarna som prognosen visar i Varberg även om det i byarna skall blåsa upp mot 13m/s.. Men hör av er om ni skall ner mot Varberg, är ledig fram tills midsommar!

Anton – 0705866751

• anr

Medlem
    24 maj, 2011 vid 05:29

Anton
    Jag åker ner i em. Det verkar som om vinden minskar ngt frmåt kvällen och 10;an kanske funkar. Hör av dig om du vill hänga på!

• antonhau

Medlem
    24 maj, 2011 vid 13:25

Jag väntar nog, får hoppas på att det blir lite lugnare vindförhållanden de närmaste veckorna istället!

• anr

Medlem
    25 maj, 2011 vid 16:13

Det blev grymt bra igårkväll i apelviken. Blåste dock i mesta laget för en 10;a så du gjorde rätt som stannande hemma.

• antonhau

Medlem
    26 maj, 2011 vid 10:40

Var nere i Apelviken igår.. Fick 4 timmars surf med min 10:a .. Även om jag var överriggad fram tills kl 8..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing uddevalla locals

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.