Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Ulf Sjöstedt visar fin formulaform
-
Ulf Sjöstedt visar fin formulaform
Publicerad av hartwig på 12 augusti, 2013 vid 18:36Ulf seglade ihop till en sammanlagd 2:a plats vid Neil Pryde Baltic cup i Lettland. Jag antar att det var i klassen +45år ( grand master ) Jag kan inte få fram resultatlistan som ligger dold i något som benämns dropbox, vad f… det nu är ? Men jag såg ett foto från priscermonin som bekräftar en 2:a plats. Stort grattis Ulf.
Matshartwig svarade 11 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Var det en annan tävling än EM?
För Uffe tävlar ju fortfarande. -
Uffe konserverade formen från Neil Pryde Baltic cup och seglade hem en tredje plats i European Championship, också i Lettland. Närmare bestämt i Liepaja. 15 race avverkades under sex dagar. Uffe seglar i grand master-klassen. (+45 år ) Stort grattis Uffe.
Mats -
Ulf Sjöstedt ytterst nära pallplatsen på VM i Neusiedlersee, Österrike. Skillde bara två poäng till trean efter sex seglingar. Men en fjärde plats är inte fy skam. Uffe, Du kommer att segla skiten av oss amatörer vid kommande SWT vid Getterön, Varberg. Passar även på att gratta Christian Justeson, Danmark, som vann ungdomsklassen.
Logga in för att svara.